Gå til innhold

Dagens dummeste spørsmål fra undertegnede;)

Anbefalte innlegg

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Vi har nå bestemt oss for å snart prøve på et barn til, og da sitter jeg selvsagt å tenker på alt mulig rart. Så spørsmålet er dette:

Blir man like glad i alle barna sine?

Nå føles det ganske så vanskelig å tenke tanken om at jeg skal elske noen andre like høyt som det jeg elsker datteren min. Og er nesten litt redd for at jeg kanskje ikke får det til. Høres sikkert utrolig dumt ut!

Hva mener dere om dette, er det noe som kommer automatisk når man blir kjent med barnet sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i alle fall ingen problemer med å elske andre ungen like høyt som første.

Men jeg var glad i henne allerede fra positiv test siden hun var så ønsket.

Skrevet

Har 5 barn og er kun glad i de to første;-)) Neida, man blir like glad i dem. Helt normalt om ikke morsfølelsen dukker opp med engang, men glad i dem blir man.

Lykke til!!

Skrevet

Det er ikke et dumt spørsmål i det hele tatt, lurte på det selv før jeg fikk flere barn :-) Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er ble like forelsket i andremann som i første, og kjærligheten for barna mine vokser hver dag. De deler ikke på kjærligheten, hjertet blir bare større for og romme flere. :-)

Skrevet

Kjærligheten har en utømmelig kilde, så du har nok både til nr2 og nr 10:)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Hehe, håper vel egentlig mer at det blir 2 enn 10;)

Tusen takk for kloke ord damer!

Skrevet

Jeg lurte også på det samme før lillesøster meldte sin ankomst, men det er som de andre sier over her- absolutt INGEN problem i det hele tatt! Jeg er 110 % like glad i henne som størstejenta, og denne gangen kom også morsfølelsen og den stormende forelskelsen som alle snakker om med en gang, det gjorde den ikke med eldstejenta, da trengte jeg mer tid på meg=)

Skrevet

*Lissi* jeg ler...hehe:-) Skal ikke så mye til:-)

Tror mange tenker den tanken. Jeg synes det er rart selv, å skulle ha en til her. Kjenner jo bare hun jeg har nå. Det vel en prosess om å bli kjent, selv om man selvfølgelig forelsker seg med det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...