Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Vel, regnet nesten med det, siden jeg er alene med to, og ikke får vært fleksibel og jobbet kveld og helg. Så da får jeg være ufrivillig nav-avhengig en stundf til, noe må da vel dukke opp snart.. Så typisk, når man VIL bidra med noe i samfunnet, så får man ikke..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Hvis det er en trøst, har jeg fått avslag på 13 jobbsøknader. Kjenner følelsen :-(
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 13?? Ouch..håper du får napp snart! Skal vel ikke klage, er vel bare å sette i gang og søke videre Lykke til til oss begge! HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #5 Skrevet 9. januar 2011 Jeg fikk avslag på mellom 40-50 søknader denne gangen før jeg fikk jobb. Forrige gang kanskje 70 før jeg begynte å studere mer istedet. Det tar tid. For de aller fleste.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #6 Skrevet 9. januar 2011 er vel bare å smøre seg med tålmodighet ja Søker skoleplass fra høsten av, så jeg har litt mer å fylle ut cv`n med, og så kanskje man får napp etterhvert Har jo to og et halvt år til jeg kan være hjemme, men kjenner behovet for å gjøre en innsats for å trygge framtida for lillegutt og vesla.. Man går iallfall spennende tider i møte okke som HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har fått avslag på mellom 50 og 70 jobbsøknader denne høsten og venter fortsatt på å få napp:(
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Usj, jobbmarkedet er virkelig smalt! Lykke til, dere som har holdt på mye lengre enn meg, unner dere å få napp sånn ca nå! Vurderer nesten å lage en jobb om jeg ikke finner en i løpet av ett til to år..starte noe sjøl. Men er jo kjemperisikabelt det og. Har jo bare treårig allmennfag, og stiller liksom ikke akkurat først i køen med det, så her må det iallfall mer utdanning til! Men igjen-lykke til folkens! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå