Gå til innhold

Nå MÅ jeg bare ha meg tvillinger!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

For da kan de hete Grevenpop og Nub. Hhv hun og han. Så fantastisk at jeg faktisk lurer på om jeg skal ta Grevenpop som mellomnavn sjøl. Pop og Nub, kom og spis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg trodde Grevenpop var et guttenavn. Så feil kan man ta. Grevenpopine kanskje?

Jeg må si jeg falt litt for Ragla. Kom a Ragla, så går vi. Raaagla!

Gjest sug lut
Skrevet

Hva med søsknene Aldri og Fordel, og lillesøster Sekunda?

Skrevet

Helt utrolig. Hadde kanskje vært litt flaut å rope etter dem på butikken. Aaaaldriii, Foooordeeel!

Jeg må si Dangfart er et navn jeg har skrevet bak øret i tilfelle jeg får en gutt til. Eller var det også et jentenavn?

Skrevet

Jeg melder meg for Bønne og Blondine. Fantastiske navn som neppe blir å prege dem noe særlig i oppveksten.

Gjest sug lut
Skrevet

HAHAAAAA! Den så jeg ikke - tenk å reise til engelsktalende land med det navnet, da!

Skrevet

Hehehe, med de navnene reiser de neppe ut av bøgda frivillig. .-P

Skrevet

Jeg hadde desidert gått for Uff og Ououg. Faktisk mistenker jeg at den ene av unga våre faktisk heter Uff.

Skrevet

Hvordan uttaler man egentlig Ououg? Fire vokaler etter hverandre i et navn. Fantastisk!

Gjest sug lut
Skrevet

Ououg må ha blitt døpt under pressveene.

Men hvis ungene dine heter Offer og Uff bør du nok steriliseres.

Gjest sug lut
Skrevet

Tvillingene Bønne og Dangfart? Oppvokst på erter, bønner og broccoli - for ikke å snakke om høy rotasjon av jordskokker?

Skrevet

Regner med Twillight-fans vil falle for navnet da det høres ut som du roper som ulven hver gang du ræmljer etter ungen.

Evt. alkoholikere, da det høres ut som du roper på elgen..

Og nå har jeg så dårlig humor at noen må legge meg inn. Snarest.

Skrevet

Gode navn!

Ettersom jeg bor i et forblåst fiskevær langt oppi nord så faller navnevalget på Slog og Kavla.

Tvillinger hadde vært staselige greier ja!

Skrevet

Skal vi si at vi skal ha akademiske ambisjoner for tvillingene? I så fall synes jeg Bellest og Wittus er passende.

Gjest amandine
Skrevet

Nå er vel jeg nærmest utelukket fra flere barn, men jeg tror faktisk en datter kunne blitt Grissilde! HÆ HÆ HÆ Slog kunne sikkert mannen likt. Han drømmer fremdeles om å flytte heim til ytteste utpost. Denne gangen prøver han å lokke meg med mitt miljøengasjement, ettersom sjøfugl ligger svært nær mitt hjerte.. Vi skal drikke gode viner, ha dype samtaler, redde sjøfugl og leve løivet i flg min kjære.

Gjest amandine
Skrevet

leve LIVET, selvfølgelig. Beklager leifen

• 2 uker senere...
Skrevet

...Grevenpop og Gravenstein er foresten snasene navn som passer til mitt eget...

Gjest sug lut
Skrevet

Grevenpop kommer gjerne en tur i helgen, så skaff standsmessig trillevogn! (Jeg lå forresten i en blå sånn.)

Skrevet

da skal mine hete

Aldri, Offer

navn fra 1801 listen.

selv om jeg likte Flora best og syntes det var morsomt at det var et navn fra den ene julekallenderen fra nrk på listen. Malthe

Skrevet

Gjær og Dangfart er også fine navn til tvillinger.

Gjest er supert navn..... Han der? Han er Gjest. Kanskje noe alle foreldre opplever en gang i blant å ønske barna var.

Eller lille blonde Brunetta:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...