Gå til innhold

Flere på overtid?


venter_på#2

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 5.januar, men går fortsatt og venter... Tiden går veldig tregt. Førstemann kom en uke på overtid, men jeg håpte det skulle skje litt før denne gangen. Andre som venter der ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa! Hadde termin 4.januar... Så nå er det 5 dager over termin. Blir spennende å se når han melder sin ankomst:) Jeg er førstegangs, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 3 januar..... så nå er det på tide at han kommer ut. Det værste er nesten alt maset fra familien rundt oss... hehe. De er vel like spente som oss tenker jeg...

Men, snart er gullene her :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Hadde termin 6 januar så vi venter vi også. Førstegagns her så vi gleder oss masse! Og er enig, det er nesten mere mas fra familien rundt oss, og de har alle meninger om hvordan vi har det, sånn som: nå er dere utålmodige nå, ja nå venter dere, å som det må være kjedelig for dere. Sikkert litt hormonell, men synes det begynner å bli slitsomt å høre alle andre fortelle meg/oss hvordan vi har det. Hehe. Selvfølgelig venter vi men det går ikke noe fortere for det om alle andre rundt oss maser. Frustrasjon! hehe. Håper dere får en fin fødsel damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja på overtid her og;o( hadde termin 3 januar. men blir satt i gang i morgen hvis det ikke fullt på ahus så da håper jeg at jeg er ferdig snart;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gry1986

hadde termin 2 januar, så er 7 dager på overtid.

1gangs. hva i all verden for en forskjell på oslo og stavanger når det gjelder å bli satt igang! jeg skal på overtidskontroll på torsdag og er heldig hvis de setter igang på fredag!!! da er jeg begynnt på uke 43 fy så tåpelig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på KK (Bergen) - her går det opptil 3 uker over termin, så lenge alt står bra til (vet faktisk om 2 par som gikk 3 uker før den lille kom etter å ha blitt satt i gang)... Skal til jm for kontroll på tirsdag - da er det 7 dager over termin, evt overtidskontroll på KK d. 17. (skulle vært d. 16., men det er søndag). Derfra tar de det 2 og 2 dager og ser an, slik som jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg var 9 dager på overtid. Jenta mi kom den 3 januar.

Selvom jeg begynte og bli utålmodig, så er jeg glad at hun var inne i magen litt lenger. Har ikke vondt av det :) Lykke til dere som ikke har født enda. Åh, var helt fantastisk og se barnet sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtid her og, en uke i dag. Hadde termin 5 januar.

Jeg skal til overtidskontroll på fredag morgen - men håper det skjer noe før det! Var ganske forberedt på å gå over, så har ikke blitt sprø ennå, men kjenner nå at jeg er klar for å få vesla mi ut :-) Og så stresser jeg litt med at hun bare blir større og større.... Det er jo fryktelig trangt inni der, så vanskelig å skjønne at det er noe særlig å ligge i magen nå. Så jeg synes overtiden er mer krevende psysisk enn fysisk.

 

Har virkelig ikke lyst å bli satt i gang, så prøver å innstille meg på en uke til som gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

definitivt..... Hadde termin 6 januar ,med første man gikk vannet den 6 dagen og det ble ks på den 7 dagen etter misslykket vakuum forsøk. Trodde denne skulle komme tidligere etter å hatt mens murringer i over en mnd, men neida.

Ser ut til at absolutt ingenting skjer ennå ihvertfall. :((

 

besti76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst i å se at jeg ikke er alene om å være på overtid!! Skal til kontroll på fredag, men håper inderlig at jeg slipper å bli satt i gang, men at jenta mi bestemmer seg for å komme av seg selv ;) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 1 januar, så jeg blir satt igang på fredag hvis ingenting skjer!! Hater å være den første i familien som går over termin, for alle ringer hver eneste dag å spør om hvorfor jeg ikke har født enda og om jeg ikke er lei..! Hahaha lei??? Tolv dager på overtid, tre-fire timers nattesøvn, kraftige kynnere, vond rygg og masse vann i kroppen..! Lei??Joda, er helt sikkert verdt det, for all del, men man blir litt koko i hue av dette..! Hvertfall dårlig søvn pga kraftige regelmessige kynnere i tre uker i strekk..(!!)

Hehe syter noe helt sykt her, men måtte bare:P

Har fått modningsakupunktur og blitt strippet tre ganger og endelig i dag på kontroll så har jeg to cm åpning!! Er veldig deilig og vite at tre uker med alt dette ikke var forjeves likevel ;)) forrige uke var jeg ikke moden en gang!! Så nå kan jeg slutte å tro jeg skal være så stor og overgravid resten av livet:)))

Lykke til dere andre!! Er lov å klage å syte litt når man går på overtid!!;)) tror det er bare sundt jeg. Da gleder man seg bare enda mer til fødselen og det å holde den vakre lille skapningen for første gang <3

 

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin på søndag så jeg er bare to dager på overtid men er lei. Gikk 7 dager over med første mann og 14dager med nr to. Skal på overtidsvurdering på fredag men håper inderlig at hun bestemmer seg for å komme før det. Vil ikke bli satt i gang men samtidig vil jeg ikke gå 14 dager overtiden som sist. Da var ungen veldig ferdig og fostervannet var veldig missfarvet i tillegg til mange plager med barnet rett etter fødselen:-( Pga jeg hadde gått så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A&T-snart3

Sorry sent svar. Jeg blir satt i gang før siden jeg de ikke vil jeg skal gå lenger pga brekt halebein sist så ungen ikke er for stor og jeg har gått på albyle så man skal ikke gå over termin da, men jeg måtte d denne gang.

Har vært i tåka etter fødselen min den gikk unna på 3 kvarter når de fikk meg i gang .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...