Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Er ikke så stor, men sliter med å stå mer enn 3-4 minutter av gangen. Før hjalp det å bevege på seg...gå en tur eller ikke stå rett opp og ned, men nå fungerer ikke det heller. Får et skikkelig press på magen, som gjør at jeg må sette meg ned med en gang. Kjennes ut som hele magen under skal sprekke, og får skikkelige tak over hoftene. Er kun i uke 35 + 1 så jeg skal jo gjerne gå slik i noen uker ti, men hva gjør jeg for å få gjort det jeg skal? Klarer jo ikke dusje fordi jeg ikke klarer å stå!!!! What to do?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Det er et tegn på at du skal ta det med ro. Skaff deg en krakk til å ha i dusjen, sitt når du lager mat, sminker deg osv.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Kan det fremprovosere fødsel om jeg står for mye? Er det ikke litt tidlig å få det slik nå i bare uke 35? Føler meg helt ubrukelig.....får jo ikke gjort noe! Tusen takk for svar ) Setter stor pris på det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Jeg kunne heller ikke stå mer enn noen minutter om gangen de siste månedene før fødsel. Ikke pga magen, men rygg og bekken. Løsningen for meg ble mye sofasliting, prekestol (fikk låne hos hjelpemiddelsentralen) og å overlate mest mulig til mannen. Kjipe uker, men det gikk da på et vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå