Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/mor-lempet-datter-4-paa-togskinnene-3383009.html Kørka dum i huet er noen ja.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Vet ikke jeg.. Synes det så ut som at de avledet oppmerksomheten.. Lurer på hvor mange av de som hjalp til som fortsatt hadde lommeboken etterpå.... Hadde hun lempet ungen for å drepe, hadde hun vel bare kastet ungen ned og gått? Men hun geleidet ungen i "sikkerhet". Men å utnytte barn slik er jo heller ikke tilgivelig. Det kunne gått virkelig galt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Hæ? Hva prater du om med lommebok og utnytte barnet? Hun ville gjemme seg unna en billettkontrollør. Det finnes da mye verre saker å miste omsorgen for enn dette. Dette kan dessuten ikke sammenlignes med norske tilstander syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Det jeg reagerte på at det virket på kroppsspråket at hun var så rolig...jeg hadde vært hysterisk om mitt barn havnet under toget...men denne moren så rolig ut.... Så kanskje planlagt? Så ut som ungen klatret ned med hjelp av moren...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Ja, for argentinske barnehjem er så fantastiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå