Gå til innhold

Møkka huseier!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid et hus nå i ti år,vi er stille og rolig,betaler alltid husleia til tiden og hjelper ho vi leier av hvis hun spør om hjelp.

Vi leier et hus opp til huset går det en litt stygg oppoverbakke hvor vi bor øverst og huseieren bor litt lenger ned. Veien er privat,den er sinnsykt bratt og egetlig et helvete om vinteren. Når vi flyttet hit fikk vi beskjed om at vi ikke trengte å tenke på måking om vintern for begge sønnene hennes hadde traktor og at de skulle ta seg av dette. Vi har aldri sett noe til denne måkinga så vi har gjort det selv,og vi har da også måkt og strødd for henne. Dette er en jobb som tar godt og vell 4-5 timer...

Jeg å gubben har blitt helt slått ut av influensa,og da må det jo selvfølgelig komme 50-60 cm snø. Ingen av oss har orket å måke så vi ringte å spurte pent om ikke disse sønnen henns kunne hjelpe oss. Fikk da til svar at det hadde de ikke tid,masse jobb brøyter og brøyte der bla bla bla... Men så ser jeg ut vindu i dag å oppdager at de har vært å brøyta for henne. Jeg klarer ikke dy meg å gåt over å spørr: Jo da han ene sønnen hadde vært her men han hadde ikke tid til å ta de 15-20 meterene fra huse vårt og ned for han skulle spise middag... Det hadde tatt under 5 min å gjøre det!!!

Syns det var så utrolig råtten gjort siden vi har måka for dama i 10 år. Vi har også et alvorlig sykt barn som vi aldri vet når må inn på sykehuset,dette vet hun å har sakt at vi bare må si i fra hvis det er noe hun kan hjelpe til med. Vi har aldri spurt om noen ting før nå, fikk vi hjelp? Neida!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo leit,kanskje kjøpe snøfreser å frese all snøen inn til hun dere leier av?

Skrevet

Slutt å måke for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...