Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Når møter jeg på den store kjærligheten? 28.05.84
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Jeg ser at etter litt motgang i kjærlighetslivet er du nærmest desperat etter å komme deg inn i et forhold. Du tenker svært mye på dette. Husk å ikke å ikke bli for desperat. Ikke analyser alle menn du møte. "Er han den rette? Eller er det han?" - ikke tenk sååååå mye! Jeg ser at du får en veldig fin vår. Forandringer skjer gjerne allerede i februar. Du møter nye mennesker, men jeg tror at din store kjærlighet er en bekjent. Jeg ser selskap/fester/sammenkomster. Jeg ser mennesker i alle aldre rundt deg - så mulig du treffer kjærligheten gjennom en bekjent som er eldre. En eldre venninne eller en morsfigur. Februar og mai viser meg at mye skjer. Ta gjerne steget videre- prøv noe nytt. Men ikke tenk på ny type hele tiden. Mitt råd er å heller tenke mer nye venner. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Andre som har tid og lyst til å spå meg? HI
heisand? Skrevet 1. juni 2011 #7 Skrevet 1. juni 2011 Tilbakemelding: Det skjedde ikke så mye i februar og mai dessverre. Kan det være til neste år det er snakk om eller var det helt bestemt i år, bare at jeg ikke gikk inn for å komme meg ut og oppleve ting? Har selv følelsen av at dette kommer til å være et rolig år hvor ingen ting spesielt kommer til å skje. Ikke så lenge jeg er den jeg er nå. Sjenert. Det er uansett utrolig hyggelig og snilt av deg og alle andre som setter av sin dyrbare tid til å se på meg, om det er slik det blir eller som jeg ønsker meg at ting skal skje meg positivt. 28.05.84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå