Gjest Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Var vannlekkasje på det kommunale anlegget her på torsdag. Vi hadde vann i krana og det putra luft ut sammen med vannet. Brydde meg ikke nevneverdig om det, drakk vann og saft, som vanlig. Da jeg kom hjem fra jobb i går, så gikk jeg rett ned for telling... Skikkelig dårlig i magen og frossen så det holdt. Vært på do x antall ganger og heldigvis noe bedre nå i dag, men i dag har jeg kjøpt vann for første gang. Tør ikke annet et par dager. Må bli bra i løpet av morradagen, for nå har jeg virkelig ikke tid til å være sjuk - karakteroppgjør denne uka...
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 kan kjapt bli mange drittkarakterer, dette:-) Lykke til!!
Gjest mphs Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Har de gått ut og sagt at du blir syk av vannet? Er du helt sikker på at det ikke bare er omgangssyke? Det går mye av det nå.
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Neida, jeg er selvfølgelig ikke helt sikker, men synes det var litt påfallende. I alle fall no' forbaska dritt (bokstavelig talt!) å bli dårlig nå, og er det rent vann som trengs for å bli frisk, så synes jeg det er greit å kjøpe vann noen få dager. Vanvittig hvor slapp man blir!
Gjest mphs Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Ja. Jeg hadde omgangsyken både rett før jul og igjen ca. 14 dager senere i julen. Da har jeg hatt det 4 ganger i 2010. Utrolig hvor mange "barnesykdommer" man får når man har små barn.
stearin Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Uff.. Omgangssyken sitter jeg bare å venter på egentlig.. Hadde nettopp min mor på besøk som fikk veldig vondt i magen og ble kvalm, hun ble sendt rett hjem, og nå er jeg redd jeg og datteren min får det også! Fredag fortalte hun at veldig mange barn i barnehagen hun jobber i hadde følt seg dårlig, og en hadde til og med spydd.. Uff og uff, gruer meg til jenta mi starter i barnehage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå