Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Jepp. Ble sykemeldt i 3 dager grunnet mulig magesår pga at jeg var så fryktelig kvalm, kastet opp hele tiden og hadde grusom halsbrann. Var da rundt ca 3 - 3,5 uker på vei, tok en uke til før jeg testet positivt engang.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Ja det er fult mulig. Kjenner ei som begynte å spy før testen slo ut begge gangene
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Hos meg første svangerskapstegn. Testet da jeg ikke hadde helt oversikt over syklus, positiv test, sannsynlikvis før ikm.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Drakk kaffe idag og det smakte såpe og har vært kvalm siden det :/ Tok en test idag tidlig den var svaak positiv (Tror jeg da)...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 jeg var kvalm fra uke 4, så kvalm at jeg ble sykmeldt da - hadde vært kvalm før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå