Gå til innhold

3+5 og kvalm er det mulig ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Å bli kvalm så tilig i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ble det selv med nr 2.

Skrevet

Jepp. Ble sykemeldt i 3 dager grunnet mulig magesår pga at jeg var så fryktelig kvalm, kastet opp hele tiden og hadde grusom halsbrann. Var da rundt ca 3 - 3,5 uker på vei, tok en uke til før jeg testet positivt engang.

Skrevet

Ja det er fult mulig.

Kjenner ei som begynte å spy før testen slo ut begge gangene

Skrevet

Hos meg første svangerskapstegn. Testet da jeg ikke hadde helt oversikt over syklus, positiv test, sannsynlikvis før ikm.

Skrevet

 

Drakk kaffe idag og det smakte såpe og har vært kvalm siden det :/ Tok en test idag tidlig den var svaak positiv (Tror jeg da)...

Skrevet

jeg var kvalm fra uke 4, så kvalm at jeg ble sykmeldt da - hadde vært kvalm før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...