Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Har ei venninne som er frisør som striper håret mitt for meg. Hun jobbet tidligere på salong, og hun har til nå brukt en farge kalt "sunlight" på håret mitt etter stripingen for å gjøre håret kaldere og stripene mer lysreflekterende. Den er fra Wella Professionals, og fargen heter /18 - pearly ash. Dessverre får hun ikke tak i mer av den siden hun ikke jobber på salong lenger, noen som vet om en "kjøpefarge" som gir tilsvarende effekt?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Hei jeg er frisør og kjenner til /18 sunlight. Men det er jo ingen frisører som kjenner til butikkfarger!? Vi jobber jo bare med farger fra frisør levrandører. Farg håret hos frisøren, er ikke lett å kjøpe farge selv fra butikken som du skal legge over striper for kaldere farge. Kan fort bli veldig feil farge; ) Kan jo hende noen frisøsalonger selger mc eller glansvask til hjemme behandling. Wella har en glansvask serie som heter color fresh, som jeg vet noen salonger selger prøv fargen 8/81 er fin å legge over gyldene striper for kaldere spill. Kan også ringe wella og høre hvem som selger det der du bor. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Tusen takk for svar Jeg har jo forresten sett noen frisørsalonger som selger mc og glansvasker, så da går det kanskje an å få tak i noe lignende der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå