Gå til innhold

Ønsk meg god bedring! :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i min selvmedlidenhet, he he.. Vært utrolig groggy i noen dager nå, og det har forverret søvnene ytterligere. Presser i bihulene, tennene, bakhodet, vondt i halsen, og har brukt de tre-fire siste dagene på å pusse nesen -så er god og rød, ja. Blir så ekstra slitsomt når en har graviditeten i tillegg!

Så nå er jeg helt utslitt. Syte, syte.. ;o) Skulle tro jeg var alene om å slite litt, he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, hørtes ikke godt ut i det hele tatt!!

Hold deg under dyna og finn fram en fin film.

Det er lov å synes synd på seg selv:)

Masse god bedring!

Skrevet

Sånn har jeg hatt det den siste uken også. Skulle ønske jeg ikke var student, så hadde jeg hvertfall fått sykemld og kunne slappet av.

Var og fikk blokkert ut bihulene forrige helg, men det hjalp ikke.

Vi får bare håpe det går over!!

God bedring;-)

Skrevet

God bedring.bruk baby salve eller sink salve på naso når du er heime..ser ikkje så bra ut med kvit nase men det er ekstremt effektivt..eg pleier å gå med rød flassete nase.men ikkje no lenger :)

Skrevet

Takk, takk! Det hjalp, for i dag er jeg mye bedre! :o)

Dollypop (?, husket jeg feil nick nå?): God bedring til deg også! Det er sååå slitsomt!

Prøver å smøre meg, men pusser seriøst nesa hvert annen minutt til tider -helt vilt! Hvor kommer det fra?!? Så da er jo smøringen borte så snart en har fått det på.. Men skal bruke tipset så godt jeg kan, for det er helt flaut å ut. Hurra for dekkstift, men den forsvinner jo også, he he..

Skrevet

Takk!

Har du prøvd å skylle med nesehorn? D et hjalp litt her, men må gjøres mange ganger om dagen.

Bare husk å smøre med olje, ellers får du sånne fine sår i nesa som jeg har fått:-/

Er verd et forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...