Gå til innhold

Frekke selgere på finn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff kjenner jeg blir irritert.

Fant en fin vogn til 4000, snakket sammen og sto klar i døren til å dra å hente den, da sender de meld om at det nettopp hadde ringt noen å bydd 5000 for den og kom å hentet den nå.

kjenner jeg blir irritert når vognen faktisk er lagt ut for en god stund siden og at den sto ute til 4000.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags vogn er dette da? Siden noe er villige til og betale 5000 kr for den? Høres litt rart ut faktisk..

4000 kr er faktisk mer eller nok for en brukt vogn. Jeg kjøpte faktisk en splitter ny Brio happy duo for under 4000 kr...

Skrevet

Emmaljunga edge duo 2009 mod.

HI

Skrevet

Jeg ville da også ha solgt den for 5000kr dersom jeg fikk tilbudet om det, isteden for 4000kr. Ville ikke du?

Skrevet

Helt enig, jeg hadde tatt i mot de 5000kr i stedet.

Skrevet

Finn er jo selgers marked, og om noen byr mer så har du valget om å takke nei eller by høyere... Surt men sånn er virkeligheten..

Skrevet

Hvem hadde ikke takket nei til 1000 kr mere da?? Her sysn jeg faktisk ikke at selger er frekk.

Problemet med finn er ikke frekke finn selgere men frekke finn kjøpere som tror de skal få alt mulig for nesten ingenting.

Skrevet

Jeg har alltid lagt ut ting for en veldig billig penge, likevel skal folk prøve seg på å prute.

en gang la jeg ut en kjøkkenbord med 4 stoler, ny pris var ca 5000kr, jeg hadde hatt det i 4 år og la det ut for 400kr.. Likevel prøvde noen seg på å få det for 200kr. Det kunne de i alle fall bare glemme!!!

Innrømmer at jeg synes folk selger ting temmelig dyrt der til tider!

Skrevet

JEG TENKER SALGS TRIKS

Skrevet

Jeg syns det er frekt når dere hadde en avtale om at du skal få kjøpe den. En muntlig avtale er like bindende. Hun kunne ringt og spurt deg først, sagt at noen har lagt inn et bud å hørt om du var intressert i å gi mer.

Hvis jeg har lagt ut ting til salgs og lovet dem bort selger jeg dem ikke bare fordi noen byr mer. Det syns jeg er frekt! Det er da lov å bruke litt folkeskikk også på finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...