Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Er det noen av dere som har opplevd noe av det samme som meg? Var sammen med en på 27 år da jeg var 18. Han hadde vært gift og hadde en sønn på 3 år han ikke hadde mye kontakt med siden ekskona nektet ham det (hans versjon). Etter 2 måneder ut i forholdet begynte jeg på p-piller. Jeg måtte jo den gangen vente til 1 dag av mensen for å ta føste pille. Dagene før det var han helt intenst opptatt av sex med meg. Flere ganger mistet han ereksjonen under akten og vi måtte avbryte (husk jeg var 18 år og ganske uerfaren faktisk). Det gikk også hull på kondomet flere ganger. I ettertid forsto jeg jo hva han hadde drevet med. Han ville at jeg skulle bli gravid og skjulte faktisk for meg når det gikk for ham slik at han faket at han hadde mistet ereksjonen på den måten. Kondomene hadde han vel ødelagt selv. Selvfølgelig ble jeg gravid og jeg fikk fullstendig panikk med tanke på barn. Det var ikke aktuelt og inni meg visste jeg vel at han ikke var mannen i mitt liv egentlig. Jeg har til dags dato til gode å høre historier om at andre damer har blitt lurt på samme måte som meg. Finnes det noen her inne? Vil bare legge til at jeg er veldig glad for at det aldri ble oss når jeg ser hvilken vei livet hans tok og hvor bra jeg har det i dag. Et barn hadde ikke hatt det godt med en far som ham, det vet jeg med sikkerhet.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Merkverdig og umoden oppførsel, ja..! Har aldri hørt noe sånt før, heldigvis. Vet du om det muligens finnes to-tre andre damer som gikk på? At han nå har tre-fire barn rundt omkring skulle ikke forundre meg..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Jeg vet om en jente. Hun var like gammel som meg og den han ble sammen med etter meg. Hun ble gravid styggfort. De var ikke sammen mange månedene, men de har en sønn sammen som nå må være midt i tenårene tenker jeg. Har tenkt på henne innimellom og lurt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå