Gå til innhold

Jeg foretrekker Armani og Gant barneklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er bedre enn H&M, Lindex og Ellos klær fordi:

De holder formen, og fargen mye bedre i vask.

Er veldig slitesterke.

Flekker er lettere å fjerne.

For øyeblikket er de merkene på 30-50% salg på Fru Lyng på Sten & Strøm (og sikkert andre stede).

Med den rabatten, og de fordelene nevnt over blir de i det lange løp billigere når de selges på salg. Jeg har "hamstret"

Jeg kler barnet mitt i "dyre" merkeklær fordi jeg anser dem, dersom de handles på salg, som mest "økonomisk fordelaktig", ikke fordi jeg er sos.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok.... og takk til deg for dagen mest uinteressante innlegg.

Skrevet

Babytøy da? Det rekker ikke å bli slitt.. Har H&M plagg som er 10 år gamle og like fine.. Hvis man passer godt på klærne, så holder de seg lenge.. Har til og med babytøy fra jeg var liten som er like fint og de klærne er over 30 år gamle.. Kommer vel an på hvem som er flink med klærne og ikke da....

Skrevet

Jeg syns Gant klærne er stive og ekle. Genserne kan være ok til å ha utenpå, men ellers syns jeg passformen er smal og stiv på buksene. Jeg foretrekker klær som barna kan bevege seg i. I år har jeg kjøpt masse på Nøstebarn. Koster skjorta, men du verden så deilig kvalitet!! Der snakker vi om gode barneklær... Ellers har de gått i høyhalset genser fra HM (med ull under), de er faktisk veldig deilige, myke og praktiske. Liker også olabuskene til HM aller best, de er baggy og myke. Så noe mer tullete innlegg enn dette er det lenge siden jeg har lest...

Skrevet

Til info så finnes det faktisk en rekke merker mellom H&M og Gant altså. Sånn i tilfelle du ikke visste det HI.

Fikk akkurat et sett klær av svigermor til junior her på 3. Merket var Tommy Hilfiger og jeg brakk meg nesten da pakken ble åpnet (før jeg så hvilket merke det var). Det var de styggeste klærna jeg har sett på lenge. Modellene var smale, små og stive i passformen og ganske barnslige faktisk. Jeg dro til butikken for å bytte (heldigvis hadde de ikke større størrelser så jeg måtte velge noe helt annet). Ble ganske paff av prisen.

Kr 799,- for en cordfløyelbukse med pepitarødrutete mønster inni og 599,- for en pepitarødrutete skjorte. Det var i overkant drøyt med tanke på at han vokser ganske fort.

Byttet i stedet til andre gode plagg i ull og lin som heller ikke var billig, men ihvertfall til å bruke så jeg konkluderer med at SMAKEN ER SOM BAKEN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...