Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Så forelsket at du nesten blir fysisk dårlig (kvalm, skjelven osv)? Så forelsket at du går i en egen boble og ikke får med deg noe som skjer rundt deg? Det er jeg, har aldri følt det slik. Og jeg er voksen.....utrolig deilig, men litt skremmende også. Godt vi er to om å føle det slik.......
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Ja. Men det var merkelig nok ikke med mannen i mitt liv. Støter på disse av og til som fikk meg til å sveve 100 meter over bakken av og til og begriper ikke hvorfor det kunne skje.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Jess, med min forlovede. Har ennå ikke komt ned på bakken, etter snart 6 år.. DET er herlig det:D
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Ja, og jeg er så heldig at den følelsen kommer tilbake innimellom også :-) Deilig å kunne bli nyforelsket igjen selv etter 5 år sammen! OG ja, det er mannen jeg blir forelsket i gang på gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå