Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Noen her som har fått svak strek på gr.test og vræt gravid likevel? Fikk en svaaak strek opp idag innen tidsfristen men det er vanskelig å se farge på den...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Hadde faktisk to tester hvor jeg bare fikk skyggestrek, og de kom bare etter en halv time, leeeenge etter tidsfristen - var gravid da også.
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Ja, og tulla er 8 mnd:) Jeg tok mange tester og alle hadde skyggestrek. Så bestemte jeg meg for å vente en uke med ny test og den viste klar strek:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 er det strek - uansett hvor svak - så er testen positiv =)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Ja, har hatt nesten usynlige streker i begynnelsen de 3 gangene jeg har vært gravid. Har testet litt vel tidlig.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #16 Skrevet 8. januar 2011 Jeg tok test for ca 4 uker siden og fikk den svake streken på testen fram. Tok den digitale testen til cb. dagen etter og dær viste den Gravid 2-3uker. JIPPI..... Høres ut som du også er gravid ja. Gratulerer.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #18 Skrevet 8. januar 2011 Ja! Var en svak, svak strek og da tok jeg en digital test i tillegg og der stod det "Gravid" Nå er knøttet et og et halvt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå