Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har permisjon i 2 mnd til, mannen min er sykemeldt på ubestemt tid, har ikke søkt dagmamma eller barnehage til barnet og lurer på dette: Hvis jeg jobber full tid og far som er sykemeldt er hjemme med barnet, får man kontantstøtte da?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 ja det gjør du, men først fra mnd etter at barnet har fylt 1 år
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 okei så flott, da kan vi gjøre det slik:) Vet du forresten hvor man får søkt etter kontantstøtte?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 gå inn på NAV sine hjemmesider. Der tror jeg alle skjema ligger ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå