Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg er alene med jenten min på 1 1/2 år. Synes det er vanskelig å finne på lette og raske middager som vi kan ha etter lange dager på jobb og i barnehage. Har begynt å handle inn en gang i uken for å spare penger. Trenger da gode tips til hva vi kan ha til middag. Tar imot alle tips med stor takk!
murmelmamma Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Noe av det som funker fint for oss er en lettvint risotto... dvs koker ris, koker en grønsaksblanding og putter i det vi har lyst til...feks kylling, laks, kjøttdeig, skinke, svinekjøtt, breiflabb.... altså..dette kan varierer i det uendelige..og er laget på 30 minutter.. vi bruker en del fiskekaker i grove hamburgerbrød..baker hamburgerbrød selv, da blir de grove og billige.. har da salat, tomat og agurk til... pastasalat med kokt pasta, kokt egg og enten kylling eller skinke i ... Da har vi gjerne hjemmebakte grove rundstykker eller baguetter til... vi har steikt laks ( eller annen fisk..)med salat som vi putter i pitabrød.. svinekjøtt / kylling og salat som vi putter inni pitabrød... havregrøt med spekemat vedsiden av.... tja..det var det jeg kom på nå.... håper du fikk noen tips... tar gjerne i mot tips tilbake ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå