Gå til innhold

Bugaboo

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som kjenner denne vognen. Kan man ikke stille på håndtaket mot og fra deg? Bare opp og ned?

Er dere fornøyd med vognen? Tror det blir en sånn til nr 2 her, må bare finne ut om det er noe vi kommer til å savne fra Teutoniaen vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan stille håndtaket i hvilken høyde du måtte ønske ja, men bare opp og ned-mot deg og fra deg.

Jeg har vært sånn passe fornøyd med vogna. Det er en veeeeldig fin vogn, men synes den er upraktisk som turvogn, med dårlig demping, og noe ustødig i turområder. Men som byvogn/shopping er den genial.

Har solgt min, og blir neppe en slik igjen til bagvogn, men likte godt sportsdelen! Minus for at føttene blir liggende "opp" i full liggestilling.

Skrevet

Så opp og ned men ikke mot og fra deg da..

Du kan ikke knekke håndtaket sånn som du kan på Teutoniaen.

Kan man ikke stille på fotenden? De kan jo ikke ligge og sove med bena i været...

Skrevet

Gal fornøyd med vogna. Ville aldri hatt en annen.

Har brukt den til alt og har kun denne vogna.

Nå er snuppa snart 3år og har ingen prob. og sitte,ligge i den.. Den er ergonomisk bra sier de. Bagen er kjempe stor,selv om den ser liten ut. Seleve styret kan ikke gå ut av spor ol, og har aldri hørt at det har knukket.

Når jeg har spurt butikker som selger den i ettertid er det veldig lite reperasjoner på bugaboo sine vogner,noe som jeg mener er positivt. Men klart alle må finne ut selv hva de vil ha ol.

Men vi er kjempefornøyd. Syns også det er gøy og kunne ha forskjellige farger så blir det litt ekstra:)

Du får høre litt med de som selger den (butikk som barnas hus ol)

hvis det er noe du lurer på om vogna:)

Lykke til med valget:)

Skrevet

Så bra du er fornøyd!

Jeg tenker ikke på et ødelagt håndtak, men på begge mine vogner er det en knapp på hver side som du trykker inn for å stille håndtaket. Jeg har det f.eks mye lavene enn mannen som er høyere. Jeg tenker da på mot vognen eller mot bakken... ikke mot bakken eller opp i luften som jeg har forstått er eneste mulighet på Bugabooen. Men er ikke sikkert jeg kommer til å savne det uansett. Får prøve den i butikken;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...