Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Ja, jeg lurer på om dere suger mannen deres, og om dere virkelig nyter å gjøre det. Blir dere tent av det altså?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Ja, ja, ja!!!!!! Aldri likt det med andre, men med sambo gjør jeg det. Og jeg liker smaken av ham og at han liker det jeg gjør. DET tenner meg
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 HI Jeg gjør det jeg også altså Men det beste med å suge han er vel at han liker det så innmari godt! Selv liker jeg ikke smaken da.. Men jeg biter tenna sammen, heheh! Det blei litt feil, men det går an altså, jeg svelger. Så det er ikke sånn at jeg brekker meg
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Ytterst sjelden, jeg liker ikke å gjøre det, men gjør det for samboeren min i blant.. Med andre ord nyter jeg det ikke...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 nei! men det er nok fordi jeg ble voldtatt av en gammel mann når jeg var 13 år gammel.. og han tvang meg til å suge han og fikk utløsning i munnen min. så jeg har ALDRI klart å suge noen i det heletatt. og det virker helt umulig å finne en mann som synes det er greit å ikke bli sugd.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Selvsagt! Digger det og det tenner meg utrolig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Ja hvis han dusjer før vi legger oss gjør jeg det gjerne. Men ikke plent til det går for han.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Ja, jeg tenner på det. Men svelger IKKE.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 12.23 igjen her : Må bare poengtere også at jeg gjør det IKKE hvis han ikke har dusjet den dagen f.eks. DET hører til sjeldenhetene, men kan skje. Må vite at han er ren! Det samme gjelder selvfølgelig meg overfor ham
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Huff, dette var trist å høre 12:27. Skjønner jo da at du ikke vil like dette, etter hva du har opplevd. Mannen min MÅ ikke bli sugd, han ser på det som en bonus! Håper du finner deg en som respekterer deg og det du har opplevd! HI
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 Uff, så leit Min mann respekterer i alle fall at jeg ikke liker det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 Mmm..elsker å suge han. Tenner meg å høre og se at han nyter det jeg gjør....svelger ikke (sluttet med det når jeg har gått gravid) og har liksom ikke begynt med det igjen. Men for han spiller ikke dette noen rolle da jeg får alt i munnen alikevell. Må være ren og det samme gjelder jo for meg:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #15 Skrevet 8. januar 2011 Ja, elsker å se hvordan han nyter det og at han blir hardere av det. Har ikke likt det noe særlig med noen andre, men med så mye annet så er det annerledes med mannen :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #16 Skrevet 8. januar 2011 NEI! Slik ekkel og unormal sex driver vi ikke med!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #17 Skrevet 8. januar 2011 Ja, og jeg liker det. Men jeg brekker meg hvis det går for han i munnen min
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #18 Skrevet 8. januar 2011 Ja. Han kommer i munnen, men jeg svelger ikke....Det tenner meg at han liker det..... Men jeg liker å gjøre det....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #19 Skrevet 8. januar 2011 Unormal faktisk, hehe... Tror det er du som er unormal.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #20 Skrevet 8. januar 2011 jeg ghør det innimellom, men somregel ikke til det går for han. Jeg liker det ikke men gjør det for han innimellom han respekterer at jeg ikke liker det og må apsolutt ikke bli sugd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #21 Skrevet 8. januar 2011 Ja gjør det av og til. Vet at jeg kanskje "burde" gjøre det litt oftere. Liker ikke at han spør om jeg kan gjøre det når jeg overhodet ikke er kåt, det føles helt feil. Kan godt like det når jeg selv er "in the zone" og klar for litt kinky stuff. Men han må være ren, dersom det smaker tiss så brekker jeg meg! Er litt redd for at han skal komme i munnen min, redd for at det skal smake stygt. Sugde han en gang i fylla, han kom og jeg svelgte det helt automatisk. Det gikk bra, men har liksom ikke våget igjen. Uff kjipt. Høres sikkert snerpete ut, men er egentlig ikke det altså. Er ikke så komfortabel med at han skal slikke meg. Har litt issues der, jeg vet. Er redd det skal lukte noe osv. Vi har verdens mest åpne forhold, så det er ikke det at jeg ikke er trygg på han. Klarer sjelden å slappe av når noen gjør det, og da er liksom poenget borte. Satser på sexlivet får seg en opptur når lillegutt får eget rom.. Nå våkner han av alt og det er ikke så turn on akkurat.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #22 Skrevet 8. januar 2011 Ja, det gjør jeg Skjer kanskje 2-3 ganger i uka, og ser han blir skikkelig tent av det... Ingen av oss hadde oralsex med våre x'er, men vi liker godt å gjøre det på hverandre... Han kommer ofte i munnen min, og jeg svelger.. Synes ikke sæden i seg selv er så godt, men det går jo ned Hva gjør man ikke for sin kjære?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #23 Skrevet 8. januar 2011 Jaaha, så klart- jag vil inta at han stikker i veg med en annan tjei. Jag suger honnom når han vil, varje gong. hilsen Anna Anka
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #24 Skrevet 8. januar 2011 Huff!!! Stakkars deg. Er selv blitt seksuelt misbrukt da jeg var liten, milde overgrep hvis man kan si det. Har heligdvis ikke store seksuelle problemer i voksen alder som følge av det., men angst og depresjoner har jeg hatt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #25 Skrevet 8. januar 2011 Det er rart, Har vært i to lange forhold over flere år der jeg SJELDEN gjorde det. Jeg likte det ikke og gjorde det kun for å være snill.. Nå er jeg sammen med en fyr og av en eller annen grunn elsker jeg det! Så nå suger jeg han hver gang vi har sex. Lenge, noen ganger kommer han, da ordner vi meg på en annen måte.. og vi har sex nesten hver dag. Men jeg har ikke peiling på hvorfor jeg ikke har likt det tidligere og liker det med akkurat han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå