ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jenta mi på 4 1/2 år har tripp-trapp-stol, som nå lillesøster på snart 7 mnd skal overta. Har bøyle og pute til, som vi setter på. Men lurer på om det er nødvendig å kjøpe ny tripp-trapp-stol til 4-åringen? Har satt henne på vanlig stol med ekstra pute, men hun søler jo så fælt :S Men tenker også at det er mye penger for noe hun ikke vil få brukt i så mange år til..? Hva synes dere?
Knøttefrøken Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 jeg hadde ikke kjøpt ny stol, da får du heller sette på ekstra putetrekk så du slipper å vaske så mye. Her har vi 2 stoler fordi barna er 3 og 4,5,men hadde vi hatt bare 1 hadde den eldste fått vanlig stol med pute bare.
Hobbyfotografen og Em Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Mi på 4,5 år har brukt vanlig stol et par år nå.. hun vil ikke sitte på den mere, tenkte å ha den på rommet hennes med pult, men tror jeg heller kjøper en rosa kontorstol istedenfor. Så tror ikke jeg hadde kjøpt ny når hun er så stor. Så her blir den bare brukt når vi har små gjester
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2011 Høres fornuftig ut, ja. Takk for svar;)
Gjest mphs Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Her bruker både hun på snart 3 og hun på vel 5 år Tripp trapp stolen. Disse kan brukes lenge. Den eldste stolen har er fra jeg var lita og den brukte jeg til jeg var ca.12år.
lille sprelle Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 De er en fordel å ha en stol som passer til høyden. En tripp-trapp til hadde jeg valgt. Du kan jo selv prøve å sitte ved en altfor lav stol til alle måltider!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde også kjøpt en tripp-trapp til. Vi har 2 til våre 2 barn og vi venter 3 som også kommer til å få sin egen. Det selges jo brukte på Finn.no og den kan jo males rosa hvis det er stas?
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Jeg ville absolutt ha kjøpt enda en stol. Brukte min tripp trapp til jeg ble 14. De er jo kjempegode å sitt på.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Tripp trapp stolene er jo geniale. Jeg har til sønnen min på 3 1/2 og datteren min på straks 5 år Å sitte på pute er jo helt grusomt, og ungene må jo få sitte godt de også
Gjest Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Ville absolutt kjøpt en tripp-trapp til, for tripp-trappen kan jo brukes til konfirmasjonsalder, ja enda lenger! Hos oss er det ikke noe alterntiv til tripp-trapp, det er den stolen som er barnets og som hun skal bruke. Er 5 1/2 år nå og har også skjønt hvor mye bedre det er å sitte på tripp-trapp enn på vanlig stol.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Jeg ville også har kjøpt en stol til. Her fikk frøkna ny tripp tapp stol (kjøpt på finn.no) på sin 1 årsdag. Malte den knall rød, storebror på 6 bruker sin enda - den er malt knæsj grønn.. Jeg brukte min til jeg var ganske så stor husker jeg.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde kjøpt tripp-trapp-stol!!! Vi kjøpte ny til lillebror når han var 8 mnd, da var storebror litt over 3 år og hadde sin stol enda... Begge sitter på hver sin tripp-trapp på kjøkkenet og de er nå 3,5 og 6 år =) Klart de kan sitte på vanlig stol også, men de sitter bedre når de har riktig høyde og de sitter på kjøkkenet når de tegner, gjør lekser, pusler osv.. (har ikke plass til pult på rommene)
har jente og gutt og ny spire Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 Eg hadde heller kjøpt ein sånn ikea barnestol til den minste.dei koster kun 150 kr og minsten kan ha den ivertfall til ho er 2 år.og da kan vell den største sitte på vanleg stol? Eller kjøp ein tripp trapp stol til.dei er jo gode..du kan jo kjøpe på finn
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 8. januar 2011 #14 Skrevet 8. januar 2011 Hva med noe sånt fra IKEA da? Mye billigere enn en tripp-trapp og hun kommer i rett høyde. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10099897 eller: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30090476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå