Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 jeg var hos legen min i slutten av svangerskapet og fikk da den anbefalte vaksinen mot INFLUENSA. (var anbefalt i denne perioden ihvertfall, septermber engang) men etter legen stakk den i armen på meg sa han : sånn!! da fikk du litt svin å influensa!! ??? jeg ble så paff at jeg ikke sa noe annet enn eeehh jaaa.. kjenner meg iriterert etter dette, men blir jo litt usikker på om d faktisk var d han sa og gjorde.. hmmm.. d jeg lurer på er, er da min datter som lå i magen vaksinert??
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Da er nok babyen også vaksinert, stakkars!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Jeg fikk vaksinen i fjor da jeg gikk gravid, begge ble vaksinert i min kropp ;o) Flott at du tar ansvar for deg selv og barnet ditt!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes synd på dine barn som har en mor som er så hjerterå, stakkars!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 ja, takk for svar for DEt JEG LURTE PÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå