Gå til innhold

molusker...fra hvor???? takk for svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått molusker/vorter der nede og aner ikke hvordan?? fikk det 1 mnd etter fødsel og har ikke hatt samleie 4 siste mnd av svangerskapet...mannen har det ikke.

har en fotvorte som blødde da jeg var gravidog som jeg klødde på, kan det ha smittet videre opp dit av meg??? blir gal av dette, de er jo sååå ekle...hvordan kom de dit????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

molusker? Det er vel kjønnsvorter du har fått da. Molusker er noe annet

Skrevet

ok...men hvordan???? har jo ikke vært med noen andre og ikke mannen heller....

Skrevet

Hvor lenge har du og mannen vært sammen da?

Jeg fikk beskjed av legen for en tid tilbake at jeg hadde en kjønnsvorte, og min første tanke var at samboer hadde vært utro og jeg ble fly forbannet. Så sa legen; Du må ikke beskylde sambeor for å ha vært et annet sted nå da, for det kan gå flere år fra du ble smittet til det dukker opp. Jeg hadde vært sammen med samboer i 3 år før jeg fikk denne vorten..Så har vel fått det av eksen som var utro her og der.

Vet ikke om det har noe betydning, men jeg fikk det faktisk å noen mnd etter at jeg fødte sønnen vår.

Syns det var skikkelig ekkelt, men legen frøs den bort, så fikk jeg et middel som jeg skulle ha på til den var helt borte. Har ikke fått noe flere siden, og det er vel circka et år siden nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...