Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Kan man ha det? Jeg har så vondt i kjevebeinet i underkjeven, har en skikkelig kul der. Men jeg har ikke noe vondt i tanna, bare kjevebeinet. kontakter man lege eller tannlege? eller la det gå over av seg selv kanskje?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Man kan faktisk få betennelse i kjevebeinet ja, hadde selv det, etter en opersjon godt nok. Men, ja man kan. Da må du til tannlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå