Gå til innhold

Hva skal dere lage til middag i dag/ i kveld jenter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva vi skal finne på, men har lyst på noe skikkelig godt:) Hva skal dere kose dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sprøstekt svinekjøtt med søt sur saus. Må bare finne en god oppskrift

Skrevet

Har veldig lyst på tikka masala:) men min samboer er grønnkledd i disse tider. Blir vel bare nudler på meg da:D

Skrevet

Skal lage noe så originalt som pizza =)

Skrevet

Biff stroganoff. Og lurer på å invitere et vennepar:)

Skrevet

Nachos.

For besøk av ett vennepar.

Skrevet

Vi skal bort i dag og spise kalkun:)

Skrevet

Jeg har å lyst å lage noe godt til middag/kvelds i dag, men er så matlei, at jeg hiver meg med på tråden jeg også i håp av å få noen gode tips:)

Får jeg ikke vann i munnen av noe her, blir det nok grønn kylling karri og ris. Det er nam nam det, men vil ikke "bruke" det opp heller;)

Skrevet

Briflabb med fløtesaus, kokte poteter og grønnsaker i en eller annen form.

I går hadde vi svinestek, men eple og hvitløk saus, det var veldig godt:)

Skrevet

Thai Moo Satay;-) Nam nam!!

Skrevet

Ytrefilèt med wok,ris og bearnèsaus :o) Også rødvin til :o)

I går hadde vi hjemmelaget hamburgere med tilbehør

Skrevet

vi skal ha ytrefile, fløtegratinertepoteter, ett par sprøstekte mandelpoteter(i ovn), salat og god saus

Skrevet

I dag blir det Rogan Josh- mmmmm

Skrevet

Skal på kinodate med sambo ikveld, ungene er hos BF, så mye mulig det blir take away på veien hjem. Og så godteri, rødvin og sofa foran tv når vi kommer hjem :)

Skrevet

Åj, her er det mye som frister! :)

Jeg har akkurat vært og handlet, og i dag skal jeg servere grilla kyllinglår med chips og avocadosalat til:) Og selvfølgelig Cola Zero og smågodt etterpå;)

Bon Apetitt alle sammen:)

Skrevet

Har pizzaovn, så tenkte å lage forskjellige små-pizzaer. Så kan alle få velge eget fyll=)

Skrevet

Svin ytrefilet, potetbåter stekt i ovnen sammen med løk og hvitløksfedd og krydder, sopp, grønnsaker og bernaise/peanutsaus.

Skrevet

Er bare datteren min på 2 og meg hjemme i dag, så da lager vi den gamledagse lørdagsgrøten... Men det er ålreit innimellom det... Og når hun er i seng er det tid for godis og kaffe og grønnsaker med dip for mor:-)

Skrevet

I går hadde vi biff med fløtegratinerte poteter, løk, sopp og paprika og peppersaus;)

Så i dag blir det hjemmelaget pizza som er guttungen på 3 sitt ønske;)

Skrevet

Svinefilet, bakt potet med rømme, bacon og mais. Og ovnsbakte grønnsaker( squash, aubergine, paprika, løk og tomat) og salat.( Ferske spinatblader og balsamico dressing)

Skrevet

I dag blir det hjemmelagde vårruller av min svigermor

Skrevet

Lasagne, med en god salat til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...