Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Frukt! Er jo så sunt.. Men er jo faktisk masse kalorier der også.. Juice! Sunt det også vel? Fant ut ved å lese på at også her er det masse kcal.. Og jeg som pleier å helle innpå med 1-2 liter for dagen :S Salat er kjempegodt! Bare synd dressingen ikke var fullt så sunn.. Er jo det beste med hele salaten. Hva er dine tabber?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Nutrilettbarer... Inneholder mange kcal, og skal bare spises EN for hver måltid man skal erstatte.. Jeg syntes de var så gode, så jeg spiste to...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Værste tabbe er fitness. Skal liksom være sunt, og så ser man at en såkalt "porsjon" er nok til ca. 3 munnfuller. Jeg spiser minst 15 munnfuller til frokost, og har dermed fylt opp hele dagsbehovet for kalorier ved å spise fitness til frokost. Sykt dårlig produkt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Verste tabbe for meg er lavkalori, hjelper ikke når en er insulinresistent pga. pcos. Det er som oftest ikke kaloriene i frukt og juice som er problemet for folk, men at det får blodsukkeret til gå banans og kroppen pøser på med insulin. Det igjen gjør at man ikke forbrenner fettet som er på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå