♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Jeg vil gjerne bestille Tfk Joggster twist derfra, men har hørt at det er veldig stor forskjell på de forskjellige nettbutikkene når det kommer til service og leveringstid ikke minst. Noen med erfaringer? Eventuelt fra de andre tyske nettbutikkene? Blir veldig takknemlig for svar,gikk opp for meg idag at jeg snart er halvveis i svangerskapet og må begynne å tenke på sånt
tre-blir-til-fire Skrevet 8. januar 2011 #2 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Vi bestilte TFK joggster twist fra www.kiddies24.com. Det sto at det var leveringstid på 3-4uker og det stemte vi hadde vogna i hus i løpet av 4 uker. Alt gikk knirkefritt, selv om vi ikke har handlet fra utlandske nettbutikker før. Så kan anbefale å kjøpe vogn derfra. Vi kjøpte vogn, bag og regntrekk til begge deler og alt i alt kom alt på ca 5500 norske kroner, så vi sparte en del. MEN folk advarer mot at man ikke får hjelp til å reparere vogna her tillands dersom noe skulle skje. Hittil har vi ikke hatt problemmer med vogna, og skulle noe skje så har vi betalt mindre for vogna, så kan vi betale for å få den reparert. Lykke til!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2011 Tusen takk for svar tre-bli-til-fire. Regner ikke med at det skal skje noe med vognen,men om uhellet først er ute så har jeg hørt at noen av de tyske sidene kun krever bilde av skaden også sender de ny del?
Sizzy Skrevet 8. januar 2011 #4 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Vi har bestilt Joggster twist fra bikeshop. Er kjempefornøyd med servicen. Vogna kom fort og var mye billigere enn i Norge. Kjøpte også med stellebag, regntrekk, koppholder Men vi bestilte Multi X og fikk tilsendt Quick fix og jeg tenkte at det ble så mye styr med retur og greier. Men de ringte fra Tyskland og ba meg sende den tilbake og maile kvittering på frakt. Etter noen dager hadde jeg pengene på konto og etter en liten stund hadde jeg rette bagen i hus! Så jeg kan bare skryte av de Men hvordan det er med reprasjon vet jeg ikke, det tar jeg som det kommer Men om du skal bestille vogn i Norge, fra Barnas Hus f.eks er det lang leveringstid, var det vi fikk beskjed om vertfall! Lykke ti!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Yupp :-) Bestilte TFK TWINNER TWIST derfra i våres. Veldig god service, og ingen problemer underveis. Annet enn at de ringte meg en time etter bestilling (gjorde alt via nettet) og beklaget de ikke hadde den fargen jeg ønsket meg på lager. Så de ville bare be meg velge en annen farge dersom jeg ville ha vognen med det samme. Alt kom etter 6 dager, alt var med og alt fungerte fint med betaling (på forhånd). Fikk regning på mva i etterkant. Betalte seff ikke mva i Tyskland. Barnevogner er det tollfritak på :-) Ble ca halv pris av det barnas hus ville ha. Reparasjon er det værre med, men en vanlik sykkelbutikk kan sikkert gjøre samme jobb. Og deler får du kjøpt på Barnas Hus, selv om du ikke har kjøpt vogna der.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2011 hjertelig takk Sizzy og Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Jeg kommer til å bestille fra nettet,vil ikke betale norske priser,men vil absolutt ha den vognen..hehe..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå