Gå til innhold

Noen som har vært på Disney on ice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å dra med mini på 3 1/2, men lurer på om det er for tidlig.... Noen som har vært med så små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært på Disney on ice før, men skal i år. Jeg skal ha med min yngste som fyller 3 i mars. Håper deg går greit i hvert fall.

Skrevet

Vi skal med 4,5 og 2 åringen. Tipper det kan bli skummelt for toåringen, han er ikke den tøffeste;) Vi drar to voksne og da får vi bare gå ut med han i noen minutter i så fall. Vi gleder oss:)

Skrevet

Vi har heller ikke vært før men skal nå med dattera vår som blir 3 år i februar. Vi gleder oss masse :) Tenker hun er absolutt ikke for lita.

Skrevet

Jeg var i fjor og skal igjen i år med gutten min på nå 4.

Falt veldig i smak og han gleder seg veldig :)

Skrevet

ka koster billettene?

Skrevet

Tror vi tar sjansen! Har ei litt lettskremt frøken, men vi får håpe det går bra!!!! Vet ikke prisene eksakt, men for 1 voksen og 1 barn ble det 400,- på dagforestilling på fredagen. Det var 2 priskategorier, og 400,- var vel den dyreste. I helgen/på kvelden var det dyrere.

Skrevet

var i fjor med gutten som da var 2,5.. han begynte å kjede seg etter halve showet. ikke veldig stor suksess for oss. gikk greit, noen ganger var d veldig gøy og noen ganger ganske kjedelig for han,

nå er kanskje gutten min litt mer interessert i hopp og sprett og tjo og hei!:P

jeg hadde snakket så mye om at mikke skulle være der(han elsker mikke) at d ble kjedelig når de andre figurene kom.. han spurte mye etter mikke..hehe

har nå lært oss å sette pris på kino;)

du kjenner jo barnet ditt best, d blir sikkert en fin opplevelse uansett!! vi skal ikke i år, men kan hende vi prøver igjen neset år;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...