Mamma'n til H og A + spire Skrevet 8. januar 2011 #1 Skrevet 8. januar 2011 Og med det blir graviditeten offisiell. Eller, venter til etter første kontroll som jeg har til uka. Følte jeg bare måtte skrive noe her siden 8. jan endelig har kommet
Mamma'n til H og A + spire Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2011 Og det må selfølgelig feires ved å endre på nicket mitt, hadde helt glemt å tenke over det, hihi.
sonnenschein Skrevet 8. januar 2011 #3 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Da er vi akkurat likt på vei:) Jeg er nemlig også inne i 2.trimester i dag! Utrolig deilig! Heldige oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå