Gå til innhold

Mannen spurte meg om noe rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spurte om vi kunne ha en trekant. Jeg har fantasert om å ha med en annen jente, så det sa jeg til han. Men han ble ikke glad, tvert i mot! Han vil nemlig ha med en annen MANN!

Han sier at han ikke er hverken homo eller bifil, at det er akkurat som når jenter kan ha sex med hverandre uten å være lesbiske. Jeg vet ikke, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... skeeeeeptisk..

Han er nok en rævpuler. I hvert fall har ingen menn jeg noensinne har vært sammen med vært interessert i å dele noe seksuelt med en annen mann.

Skrevet

Hvorfor kan ikke menn ha sex med hverandre sånn som vi jenter kan?

Skrevet

Jeg reagerer faktisk mer på at han har lyst til å se deg med en annen mann.

Skrevet

åh heldig du da! Skulle ønske deg var meg ;-)

Skrevet

HI her igjen.

Jeg vet ikke hva jeg skal synes, jeg. Må tenke på det.

Skrevet

Selvsagt ønsker han å ha sex, som å ta ha andre gutten i rompa eller kansje selv bli tatt i rompa. Trenger ikke være homo for å nyte litt sex i lag med samme kjønn. Husk gutta har sitt g-punkt inni rompa.

Men det kan også være at han har lyst til å fylle begge hull på deg.

Hilsen hetro mann, som av og til kunne tenkt seg noe opp i baken under sexøkten, men personlig vil jeg ikke ha en annen manns kuk da. Det holder med en fing eller to, eller kansje et eller anna leketøy som vibrerer.

Skrevet

Si at han får ha med en mann om dere gjennomfører en trekant med dere to og en kvinne en annen gang :D

Fra spøk til alvor ... Hvorfor vil han ha med en mann? Vil han se deg med en annen mann? Vil han selv ha seg med en mann? Big difference!

Skrevet

Min erfaring: jeg og typen(x nåda) hadde trekant med en annen mann. Han jeg var sammen med tente på tanken av å se meg ha meg med en annen, og suge mens jeg ble tatt... trenger ikke å ha sex med hverandre for at det skal være trekant heller :)

kan hende han bare tenner på tanken av å se deg bli tatt av en annen mann mens du suger han f.eks el omvendt :)

Skrevet

Han er ærlig og åpen og forteller deg om fantasiene sine - det er bare kult og sunt. :) Det er nok av menn der ute som fantaserer om det samme, og jeg har kompiser som har prøvd det. Poenget er at de færreste snakker om det. Vær glad du har en mann som stoler såpass på deg at han vil fortelle deg om det. Ingenting galt i det. Så får du heller finne ut om dette er noe du kunne tenke deg, og er det ikke det så er det en ærlig sak. Lykke til!

Skrevet

ditto, mye kloke folk her inne.

Blir tom for ord iblant jeg.

Jeg som er så klok selv.

Tror nordmenn er ofte klokere enn på de amerikanske forumene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...