Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 fantaserer dere om andre menn noen ganger?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Skal jeg vere helt ærlig så fantaserer jeg aldri om andre menn som jeg kjenner eller som er i nærmiljøet. Men skal innrømme at om jeg ser en skikkelig jentefilm kan jeg fantasere om mannen i filmen ( om mannen er pen selvfølgelig, om han ikke er det er ikke filmen bra heller;) Men jeg fantaserer ikke på den måten at jeg ligger å tenker på det når jeg har lagt med for kvelden. Hva med deg?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 nei gjør ikke det, men hørt om mange som gjør det:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Tenker ofte på andre menn når jeg onanerer. Det er vel ganske så vanlig.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Ja, det er nok mange som gjør det Jeg er så fornøyd meg samboeren min så jeg har ikke behov for det
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Ja, jeg gjør det ofte. elsker likevel mannen min, har et topp sexliv, tenner masse på ham og ville ikke byttet ham bort for noen i verden. Men fantasier vil jeg likevel ha!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #7 Skrevet 8. januar 2011 Fantaserer om jenter - ukjente riktignok Ikke alltid, men når jeg er alene
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #10 Skrevet 8. januar 2011 Fantasere ofte om andre menn. Oftest menn jeg har sett i filmer ol. Har blitt mer nå som jeg og samboer har sluttet å ha sex, av en eller annen grunn.. Dette er vel helt vanlig? De som ikke gjør det går værtfall glipp av noe;)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Okey dasjø, skal si det. Det er en eks. elsker. Han er mulatt, og er veldig sexy, kjekk og sjarmerende. Han er også fotograf. Fantaserer litt om ham iblant. At han tar nakenbilder av meg og sånt. Også elsker vi etterpå. Jeg onanerer ikke. Bare tenker liksom litt på de farlige tankene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå