Gå til innhold

delta i denne minnestunden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra Narvik og kjenner flere som jobber på UNN. Jeg er også nabo med ordføreren og føler at det kommer så nært, så nært:(

Har vært alt for mange ulykker i Ofoten denne vinteren og så dette på toppen av det hele. Det er bare trist og alle mine tanker går til de som var i ulykken, deres pårørende og alle andre som er, og blir, berørt av denne grusomme ulykken.

Skrevet

Kan ikke de pårørende få beskjed først, før det skal lages facebook-grupper om alt mulig? Sorry, jeg blir bare litt provosert, mange som lager slike grupper er bare ute etter å se hvor mange medlemmer de kan få!

Men dypt tragisk er det, absolutt. Synes bare familiene skal få sørge i fred i noen timer før det blåses opp på facebook av oppmerksomhetssyke mennesker som kanskje ikke kjenner saken engang!

Skrevet

joda men så var det ikke akkurat noe navngitt heller.

Skrevet

Men hvorfor stresse med å lage en facebook-gruppe? For å være den første som lager en? De som døde var i live for noen få timer siden! Tragisk. Jeg joiner IKKE.

Skrevet

syns det er et fint intiativ. ingen blir navngitt heller, som folk blir på andre facebook minnegrupper. her er det kun for å dele sorgen.

Skrevet

ok at du syns det er tragisk at kirken ville dele minnestunden med de som ikke kan komme. men å kalle det tragisk er å dra den litt langt? ingen navn er nevnt. folk må få dele sorgen om de vil uten at det blir stemplet som tragisk.

Skrevet

Det er tragisk at fem mennesker mistet livet, og at noen lager en "minnegruppe" på facebook to timer etterpå! Det er overhodet ikke å dra det langt.

Minnegruppe kan man lage for at familie og venner kan minnes de døde, og det trenger man ikke gjøre samme dag!

Skrevet

Les kommentar fra 23:38 så skjønner du kanskje hvem som har lagd gruppen og hvorfor

Skrevet

Det er fortsatt for tidlig. Ha respekt for de døde og deres pårørende!

Skrevet

bare for at man tør å bry seg betyr ikke det at man ikke respekterer dem. skjerp deg, andre kan ha andre tanker enn deg 23:51, de deltar i minnestunden for medmenneskelighet og for at de bryr seg, ikke for at de ikke respekterer dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...