Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg fikk beskjed fra hs at mini ruller ALT for tidlig. Men skjønte ikke helt hva dem mente med det. Mini har rullet fra rygg til mage og fra mage til rygg fra mini var 3 mnd, og JA det er bevist. Mini ser noe h*n har lyst å utforske og begynner og rulle til h*n er kommet fram. Nå er mini straks 5 mnd og ruller til meg når h*n vil ha selvskap eller oppmerksomhet. Når rullet babyene deres første gang??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Du har helt sikkert et begavet barn. Gratulerer..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Rullet også da hun var 3 måneder. Tror det er ganske vanlig at de begynner å rulle da og jeg tror ikke at barnet mitt er spesielt begavet
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Jeg trudde også det var helt vanlig, helt til de på hs sa at det ikke var bra for barnet og at jeg måtte holde rompa ned så h*n ikke klarte å rulle. Men da blir h*n bare sikkelig forbanna, så det gidder jeg ikke. Hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Viktig å anonymisere kjønnet i dette innlegget, Hahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå