Gå til innhold

Er det bare meg som tenner på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg liker regntøy, og vi kler oss i det når vi elsker. Dette har jeg ALDRIG tord å fortelle veninene mine, jeg er så redd for at de skal syns jeg er rar.

Vi har det veldig moro og godt sammen, jeg og mannen. Vi har vanlig sex også, men det blir alltid ekstra deilig når vi har kledt oss ut.

Er det bare vi som liker sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh........ja, det er bare deg.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om sånt, men det er bare å sjekke endel nettsider, så ser du at dette faktisk er ganske utbredt. Sammen med en hel del andre fetisjer. Noen av dem myyye mer merkelig enn dette.

Skrevet

Det er nok ikke bare dere. Mange par tenner på å kle seg ut, og enda flere tenner på lakk og lær. Kan høres ut som dere vingler litt mellon disse to fetisjene. Personlig har jeg en annen fetisj, og det har helt sikkert vedkommende som allerede har svart så klokt her... :P

Poenget med det hele er jo at dere to koser dere. At dere har vært så åpne at dere vet om og deler en slik fetisj, lover veldig godt for deres forhold! Lykke til videre, i vått eller tørt vær! ;)

Skrevet

hehe cat.68: det skrives ALDRI

Skrevet

Nei, det er en uteplass i Oslo hvor man må ha regntøy for å komme inn. For "slike" som dere =)

Skrevet

jeg skjønner greia med lakk antrekk, det er sexy, men regndress? he he, tror det ser små komisk ut og basete ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...