Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 en liten potetgull bit, jeg får fint puste, men det kjennes ut som den sitter sånn halveis ned i lungen jo! jeg hoster og hoster, det er vondt og jeg kjenner den jo. er skikkelig hes nå. Tør jo ikke å legge meg nå, tenk om den setter seg sånn at jeg ikke får puste og ikke våkner igjen. herregud, jeg pleier ikke å være sånn, hehe!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Uff hørtes fælt ut:( Har du noen hos deg som kan ta en lett heimlech på deg? Evt slå deg kraftig i ryggen et par ganger mens du hoster? Hadde ringt legevakten dersom du ikke får den opp. Drikk masse vann!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 nei jeg er alene her. mannen min er borte til imorgen. bare 2 små barn hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 hvis jeg puster ut skikkelig hardt så kan jeg liksom høre og kjenne at den flaggrer der nede på en måte, skikkelig vondt er det.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Prøv å stå på hodet og hoste samtidig. Da får du hjelp av tyngdekraften til å få ut biten. Merkelig råd, men verdt et forsøk;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå