renateda Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 noen i samme båt?? http://renatedanielsen.blogspot.com/2011/01/da-var-kampen-over.html
Fjerteberte Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Skjønner at det er sårt å måtte gi seg med amming, men som du sier- noen gang skjer ting man ikke planlegger! Han har fått MM i seg og litt er bedre enn ingenting Det er IKKE et nederlag å gi flaske, det viktigste er at barnet blir mett!
renateda Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2011 Ja ikke sant. men er jo liksom det jeg er vandt til. siden jeg ammet forrige barn i 1 år så blir dette veldig feil og rart. men blir liksom bare mere sårt å forsette å prøve da det HELT sikkert ikke går den rette veien..
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Har vært der ja! Med to stk. Og skjønner det du sier om at folk omtrent ser rart på deg når du drar opp flaska. Synes det nesten var ekkelt med førstemann men med andremann har jeg ikke brydd meg noenting om det. Jeg har hatt full kontroll over hvor mye han har spist, han har alltid sovet godt og ikke vært mer syk enn andre barn. Lykke til videre, jeg finner mange fordeler med det å ha flaskebarn! Kjekt å kunne jage opp pappa'n på natta også ;-)
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Ja, er i akkurat samme båt. Å synes det er helt forjævlig ( Ble operert i begynnelsen av desember, å da måtte jenta mi ha flaske den dagen og dagen etter. Etter det har hun vært mer fornøyd med flaske, og vil ikke ha pupp. Føler meg så totalt misslykket. For jeg vil så gjerne kunne amme mitt kjære barn, å KUN med morsmelk. Tårene rant første gangen jeg måtte gi flaske.. Blæh..
renateda Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2011 så bra det er flere som forstår Føles liksom litt ensomt, "ALLE" ammer jo.. og flott er det
Hanna30 Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Ikke "alle" ammer:) Men man tør jo nesten ikke si at man ikke gjør det i begynnelsen, for bryst er jo best får man innprentet! Men, ja, vi er flere i samme båt:) Det går veldig fint å gi flaske også Min har fått bare flaske fra han var sju uker gammel, han er snart sju måneder nå, og han har ikke vært syk en eneste dag siden han ble født! Det er godt å gå over til flaske når ammingen ikke fungerer (lenger).
mamma til lillingen Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Ja, har dessverre opplevd det samme, å måtte gi opp ammingen. Har et par tråder på Ammedebatten hvor jeg har skrevet om tanker og opplevelser om du vil lese. Det er viktig å dele erfaringer, det er godt å lese at det ikke bare er en selv som ikke får til, synes "alle andre" får det så lett til, og da sitter man der å føler seg som dritt når man ikke får til det som skal være det mest naturlige i verden. For meg er ikke amming bare å gi mat, men å gi kjærlighet. Så nå prøver jeg hver dag å finne andre måter å gi all den kjærligheten jeg har i hjertet mitt, til lille pia vår.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Det viktigste er ikke å amme. Det viktigste er å gi barnet sitt mat, enten det er bryst eller flaske! Første ammet jeg i nøyaktig 2 uker før jeg kapitulerte og ga helt opp. Andre ammet jeg i 9 mnd, da var puppen tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå