Gå til innhold

Jeg ble litt satt ut av facebook-profilbilder isted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par i vennekretsen driver med partnerbytte og har et åpent forhold. De trives med det og det er ingen ting galt i det altså.

Men jeg så at begge har skifta profilbilde inne på fb nå. Han har bilde av seg selv som kliner med en dame, og hun har bilde av seg selv som kliner med den samme damen.

Jeg syns det er veldig snålt å vise hele vennelista hvem man deler på i senga jeg da. Er jeg prippen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke prippen. Himmel har de barn ?? har folk ingen sperrer ?

Er faktisk ganske så liberal jeg, men det er en del ting man ikke trenger å vise hele verden. Virker som de søker oppmerksomhet og skal være kul...

Skrevet

Det jeg tenker mest på er om hun andre dama faktisk har godkjent at de legger ut disse bildene. Synes egentlig det er en uting å legge ut bilder av andre enn den nærmeste familien på facebook. Jeg blir ihvertfall ikke imponert når venninner legger ut bilder av meg uten å spørre.

(ikke det at jeg kan si det er hva som har skjedd her, men hadde ikke følt meg så kul hvis jeg var den dama).

Skrevet

De har barn, men de er for små til å være på facebook da. Heldigvis kanskje!

HI

Skrevet

Vet ikke om damen har godkjent det, vil vel tro det??

HI

Skrevet

Nei du er ikke prippen. Virker som om de trenger å skryte av sexen sin, syns litt synd på sånne folk.

Skrevet

Æsj! Nei, du er IKKE prippen!

Skrevet

Er vel ikke noe å bli satt ut av. Herregud voks opp!

Skrevet

23:21, for en idiotisk kommentar.

Skrevet

Ser ikke vitsen med å dele det, nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...