Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Min jente på snart to år ( Hun fyller denne mnd) er veldig mammadalt. Jeg jobber mye så hun må være mye med pappa. Hvis jeg kommer hjem ca rundt 19/20 hører hun hvis jeg er hjemme og da vil hun stå opp. Når jeg er hjemme generelt vil hun kun være med meg ( fks på morningen er det KUN akseptabelt at jeg står opp med henne) og hun blir sint hvis jeg går på do alene osv. Forlater jeg rommet hun e ri tror hun jeg drar fra henne.. Er det flere med småtasser som er sånn? Har veldig dårlig samvittighet for å jobbe så mye sent, men sånn er det blitt.. Huff ;/
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Her er det i perioder motsatt fordi pappa jobber så mye - sånn er det bare. Har hørt at noen unger avviser den som er mye borte, men her i gården er det "nei, BARE pappa" den første uka etter at han har kommet hjem fra en jobbreise. Tenker datteren din savner deg, og ønsker å sikre seg mest mulig nærhet når du først er tilgjengelig - og det er forståelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå