Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #26 Skrevet 8. januar 2011 1. Negler på klitten. FYYYY! 2. Penetrering i racerfart. Man ligger bare og rister og kjenner i grunnen ikke så mye av det som skjer der nede. 3. Hør etter hva dama sier. Det kan hende mannen gjør seg selv en tjeneste ved å lytte;) 4. Å mase etter seksuelle ting. Masing er skikkelig turn-off. 5. Hygiene: Noen menn lukter skikkelig BALLE, det ødelegger alt!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #27 Skrevet 8. januar 2011 Hahahaha!!! For ikke å snakke om når de hele veien sier: kommer du? Kommer du nå? Bare kom du, kom da..... Men i svarte faen da!!! Hvordan i huleste skal en klare å komme dersom du føler at det ligger en og stresser som en jævla maratonløper over deg???? Og nei, jeg blir ikke steike kåt av at typen kaller meg skitne lille hore midt i akten. Sorry mac
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #28 Skrevet 8. januar 2011 * Når han skal inn uten vorspiel først og bare kjører den inn mens man er tørr! * Når han begynner å trykke og presse hardt på klitten uten at man er klar for det.. Og alltid altfor hardt! * Når det smaker urin av utstyret (evt bare skitten kuk) ! *Brekke seg* * Når han vil at du skal kle deg i sexy undertøy (strømpeholder og strømper er jo et helvete å kle på!), og selv stiller i sokker, t-skjorte og bokser. Så vidt han orker å ta av seg brillene! * Når han setter seg foran PCen etter sexen. * Når han jokker på og kommer etter 2 min. * Når han maser etter sex.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2011 #29 Skrevet 8. januar 2011 Spørsmål fra x`en omtrent hvert 2.minutt under hvert eneste forspill gjennom hele forholdet: "Hva vil du jeg skal gjøre nå?" Forstyrrende og irriterende preiking gjennom akten er turn off! Har jeg noen ønsker så sier jeg ifra, og inntill videre kan han vel regne med at jeg nyter det han gjør? Og når man har vært sammen i 4 år, så bør man vel vite sånn nogenlunde? Utover det så holder jeg med på at bakdøra er exit only!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå