Gå til innhold

Lurer du på om dine venninner er her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender jeg lurer, men har ikke tenkt å spørre da jeg ikke vil avsløre at jeg selv er her. Dette er mitt lille fristed hvor jeg kan lufte tanker anonymt og skrive ting jeg kanskje ikke alltid sier høyt.

Jeg har flere venninner med barn, så sjansen er nok der for at de også har klart å rotet seg inn hit da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at endel bekjente er her inne. Og av og til kan jeg avsløre dem på både det ene og det andre...

- utdannelse, hvis de spør om noe angående barna som jeg vet at det står noenlunde det samme på FB osv....

Skrevet

Jeg er den samme i real life som på nett, så jeg blåser i hvem som kjenner meg igjen. Har et par venninner her inne, ja.

Skrevet

Ja, har en del venninner her inne

Skrevet

Jeg vet jeg har 2 venner her inne, kanksje fler....

Skrevet

Eks-dama mi er her, men hun vet ikke at jeg er her.

Skrevet

Det vet jeg rett og slett ikke, men regner med det da flere har barn og er aktive på nettet.

Skrevet

Jeg vet iallefall om 5 stk her inne som jeg kjenner, hvorav en av dem er bestevenninna mi. Hun vet at jeg er her også, og hun har svart lenger opp. :)

Skrevet

Jeg vet at kjæresten min er her inne. Og hun har ikke barn. Såvidt jeg vet. :P

Skrevet

Jeg har ingen venninner, så sånt behøver jeg ikke bekymre meg for.

Skrevet

Tviler på noen av mine venninner er her inne, de har ikke barn eller så har de ikke pc.

Tvillingsøsteren min er her inne, men tror ikke hun er så aktiv som meg, hun har en datter på 3 år

Gidder ikke være anonym, jeg kan stå for det jeg skriver og er akkurat lik i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...