Gå til innhold

Dere som går på ketolyse/lavkarbo ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har dere merket forskjell i huden? Jeg merker allerede stor forskjell på uren hud og gjenskinnet i huden min.

 

Den er utrolig mye bedre. Alle småkviser som jeg har hatt på haka er borte og huden kjennes mykere ut :)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på ketolyse før jeg ble gravid og huden min ble veldig fin (kjipt med masse kviser og greier når man er ferdig med de verste fjortisåra!)

Strekkmerker blir også fortere hvite :) Jeg er ernærings fysiolog student og syns ketolyse og lavkarbo generelt er veldig bra!

Hvertfall for personer med sukkeravhengighet og mye kilo å ta av.

Lykke til med ketosen og et lettere liv med mer energi?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe, men så er jeg bare på min fjerde dag. Håper på mange positive effekter av ketolyse-kur og så langt så går det ganske så bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterflickan : Jeg merket forskjell etter ca 1 uke :-) Huden er like fin, om ikke finere nå 2 uker siden oppstart. Har ikke brukt noe slags ansiktsrens siden. Bare litt krem om morran :-)

Lykke til videre, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:)

 

Jeg har aldri vært plaget av uren hud, men den kan alltid bli bedre, hehe:)

 

Merker allerede at jeg er mindre oppblåst i magen og det er sikkert fordi jeg ikke spiser bakevarer, brød og slikt, og at jeg drikker mye mer vann nå enn jeg gjorde før. Har vært litt kvalm og hatt litt vondt i hodet, men det passerer sikkert.

Håper helga går bra. Uten helge-kos blir det sikkert litt rart, hehe!

 

Lykke til videre du også og god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...