togutter Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg tenker å bruke den vogna vi har nå til babyen, og kjøpe en brukt til storebror.. men er så fornøyd med den vi har, den er så lun og god.. Hvilken vogn skal jeg kjøpe til storebror da tro? Har noen gode forslag?
ungmortil3 Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Hvor gammel er han da? Vokser han snart ut av vognen ville jeg gått for en rimelig en, men skal han enda bruke vogn en stund til er det greit å legge litt i den kanskje. Så det kommer jo litt ann på .
togutter Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2011 han er litt over to når han blir storebror.. (jeg har veeeeldig god tid, men eeeelsker barnevogner;)) Jeg vet ikke hvor lenge de sover.. men skal bruke den til sovevogn, og vi bor i by, og triller som regel når vi skal i byen istedet for å kjøre.. så da vil han nok sitte i vogn. Tror ikke jeg skal ha tvillingvogn, har sykkelvogn så tenkte de gangene jeg trenger tvillingvogn kan jeg bruke den.. Har babysete i sykkelvogna.
ungmortil3 Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Om du bor i by ville jeg kanskje gått for en vogn med tre hjul der det fremste kan låses. Kanskje en TFK joggster twist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå