Monajenten Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Nå er tredje kamerat i midten av 20-årene død, det var tredje på 2,5 år...:-( Denne gang var det bestekompisen til samboeren min, som han har vokst opp med omtrent siden de kunne gå.. En nydelig gutt har mistet pappaen sin:-( Sitter bare helt apatisk og vet ikke helt hva jeg skal hverken si, gjøre eller tenke. Plutselig forandrer livet seg drastisk, og man har ikke sjans til å vite når... Ikke glem å fortell deres kjære at dere er glad i dem:-(
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Huff! Livet byr slett ikke på bare solskinnsdager, nei - noen får flere grå enn andre.
Monajenten Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2011 Ja, her har det vært litt for mye på kort tid... Vanskelig å tenke at det er en mening med alt som skjer, når det er sånne ting..
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Trist:( Alltid trist når mennesker dør, men spesielt når det er unge mennesker som har så mye igjen.... Klem
Gjest happy mom:) Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Bare nysjerrig. Var det han Rene fra Norske Talenter?? Leste nettopp om han, midten av 20årene og far til en liten gutt...
Gjest happy mom:) Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Huff, så trist..husker jeg syntes han var veldig flink til å stå på scenen. Håper det var en naturlig død.....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Tenkte på deg da jeg leste det i avisen Monajenten! (regner med at det er han du mener?) Slike ting gjør at man blir helt satt ut! God klem til deg og din kjære!
Monajenten Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2011 Det var dessverre han ja. Tusen tusen takk, små ord betyr mye i slike sammenhenger.
Tante Blås Squaw Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Har ingen ord som kan trøste, Monajenten *klemmer*
Gjest Tale30 Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Så fryktelig trist! Jeg håper dere klarer dere greit midt oppe i alt. Jeg husker jeg bet meg merke i ham, for han sa at han gjerne ville vinne Norske talenter så sønnen skulle ha noe å være stolt av. Veldig rørende.
Monajenten Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2011 Tusen takk alle sammen:-( Ja, han var ubeskrivelig stolt av sønnen sin og ville så gjerne gjøre ham stolt også..
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #14 Skrevet 7. januar 2011 Husker ham veldig godt! Han satte seg fast i minnet mitt, var så herlig sammen med sønnen, og flink på scenen. Tenkte også på deg når jeg leste det i avisen. Kondolerer så mye. Veldig trist!
Snakkelittmeddeg Skrevet 7. januar 2011 #15 Skrevet 7. januar 2011 Det er utrolig trist... Jeg kjenner moren til sønnen hans... Enda en vakker stjerne på himmelen..
Monajenten Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #16 Skrevet 7. januar 2011 Da lurer jeg på om jeg vet hvem du er, hun er en av mine beste venninner:)
Snakkelittmeddeg Skrevet 7. januar 2011 #17 Skrevet 7. januar 2011 Nja, tror ikke du vet hvem jeg er Men tror vi har en til felles kjent... En som skal gifte seg i sommer
Monajenten Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #18 Skrevet 7. januar 2011 Hmm, en han eller hun? Og om det er en han, begynner han på D? I så fall visste jeg ikke at de skulle gifte seg allerede:-o
Snakkelittmeddeg Skrevet 7. januar 2011 #19 Skrevet 7. januar 2011 Neinei Det er en hun Uansett, du vet ikke hvem jeg er hehe Om jeg ikke husker helt feil, så har hun vært her inne.. Og hun støttet deg når det var noe greier med lotto.. Beklager så mye, men jeg lider av alzheimer så ikke alt jeg husker
Monajenten Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #20 Skrevet 7. januar 2011 Ahhh da så:-) Så du kjenner henne også altså? Kjenner hun også mammaen til småen da? For en liten verden uansett. Da har vi to felles kjente, hehe:-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 8. januar 2011 #22 Skrevet 8. januar 2011 Jeg vet ikke om hun kjenner moren til sk nei Verden er jaggu ikke stor )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå