Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 eller hva dere kaller det, hehe Liker dere best å drikke av flaska eller glass? Baaare lurer
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Øl som jeg kjøper på butikken og skal drikke på vors liker jeg best fra flaska. Mens øl jeg kjøper ute på byn er best fra glass, helst fra tappekrane..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Hvis jeg skal ta meg ei øl hjemme så drikker jeg fra flaska.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Drikker boks-øl fra glass og flaske-øl rett fra flaska
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Glass eller flaske, ett fett... Liker ikke å drikke av boks, synes til og med at smaken er forringet da. Men når jeg heller ølen fra boksen over i glass, er jeg happy igjen..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 På varme sommerdager drikker jeg rett fra flasken på veraandaen. Men ellers har vi flotte ølglass som jeg liker å bruke inne ellers i året Ute er jeg veldig sjelden.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Liker å drikke rett fra glassflaske Boks vil jeg ha i glass
Lille-Pernille Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Iom at jeg stort sett kjøper boksøl så drikker jeg av glass. Dersom jeg får en flaske drikker jeg gjerne av den, men kona til pappa påstår at det er proletarisk og skriker til meg hver gang jeg gjør det hos dem. Blir halvgal i nervene av sånt og drikker nå bare av glass. OG jeg er 32 år gammel.....
Tante Blås Squaw Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Glass på byen, flaske hjemme. Og på flaska skal det stå "Fredrikstad pilsner", ellers kan det være det samme ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Flaske fra flaska og boks fra glass. Grunnen til at jeg ikke drikker fra boks er at de er grufult skitne. Brukte selv å stå oppå boksene da jeg jobbet i butikk for å nå opp til prisskilt etc.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 1664 og det skal nytes kaldt rett fra flaska...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå