froeken Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Har to skjønne gutter Imre og Oliver. HVilket jentenavn foreslår dere til nr tre? Jeg har lyst på Ylva, Alva, Ada og sikkert en hel haug andre navn jeg ikke kommer på. Av de nevnte liker gubben kun Ylva.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Ylva er jo veldig fint da! Likte Ada og Alva også. Ellers er Selma og Jenny blant favorittene her. Linnea også, mest fordi det er et familienavn, bare synd "alle" heter det nå for tiden! )
Ella78 m/ A&M Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Tja, ett forslag er Mathea, eller hva med Cornelia eller Cordelia? Selv skal vi gi vår datter navnet Augusta... Lykke til med navnevalget!
Bimme Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Ylva er kjempefint, og det klinger jo bra sammen med de andre navnene:) Andre forslag: -Iben -Alida -Luna -Eira -Ronja -Tuva -Frøya
4.barnimagen Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Jeg er enig med Gubben din. Ylva er et nydelig navn. Besteveninna til ene dattera mi heter Ylva og jeg liker det navnet såå godt:) Alva og Ada er også fine navn da;)
kjersti83 Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Vi skal kalle lissfrøkna vår Hedda eller Ingrid. I tillegg synes jeg disse navnene er fine: - Gyda - Tuva - Julie - Tiril - Natalie - Henny -Nora Ylva, Alva og Ada er fine navn ja:)
froeken Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2011 TAkk for flotte svar alle sammen. Er personlig veldig svak for Iben, men det har vi slått fra oss fordi gubben føler det er guttenavn. HAn ville seriøst vurdert det til gutt, og iflg navnelistene kan det gå som både gutte- og jentenavn. Liker det veldig godt. Kjenner jeg liker korte navn og gjerne med Vokal først og a-ending
LoveDove Skrevet 8. januar 2011 #8 Skrevet 8. januar 2011 Ylva liker jeg veldig dårlig. Alva og Ada er nydelige da.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 8. januar 2011 #9 Skrevet 8. januar 2011 Skjønner tanken med at Iben kan høres ut som guttenavn, men det er vel Ib som er guttenavnet, er det ikke det da? Jeg selv blander veldig hva som er gutt og jentenavn der hvertfall. Men at Iben er en fint navn er det ingen tvil om. Jeg liker Alva og Ada bedre enn Ylva, men er en del andre jeg liker enda bedre: Thea Emma Selma Milla Cornelia/Kornelia Nora Hedda Ida Oda Julia
Trevor Skrevet 8. januar 2011 #11 Skrevet 8. januar 2011 Oi, no var det bra eg kom inn her... Kjenner berre ei som heiter Ylva, og ho er blanding av border collie og buhund. Så med mindre Ylva har fire bein og hale vil eg fraråda dette namnet. Tenk på stakkaren som må leva med det.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 8. januar 2011 #12 Skrevet 8. januar 2011 Syntes Wilma er vakkert jeg
musikkmamma Skrevet 9. januar 2011 #14 Skrevet 9. januar 2011 Ylva og Alma er nydelige navn - og Wilma.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 9. januar 2011 #15 Skrevet 9. januar 2011 Adele og Alva liker jeg veldig godt, mer blir det Sunniva om det er jente som befinner seg i magen, men det vet vi ikke før h*n er født! ;-) Lykke til med navnevalg, mange fine og velge mellom! :-)
har jente og gutt og ny spire Skrevet 9. januar 2011 #16 Skrevet 9. januar 2011 angelica magdalena evelina
*under-vidunder* Skrevet 9. januar 2011 #17 Skrevet 9. januar 2011 josefine, selma , pernille, frida, fillipa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå