Gå til innhold

Jentenavn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to skjønne gutter Imre og Oliver. HVilket jentenavn foreslår dere til nr tre? Jeg har lyst på Ylva, Alva, Ada og sikkert en hel haug andre navn jeg ikke kommer på. Av de nevnte liker gubben kun Ylva.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ylva er jo veldig fint da!

Likte Ada og Alva også. Ellers er Selma og Jenny blant favorittene her. Linnea også, mest fordi det er et familienavn, bare synd "alle" heter det nå for tiden! :))

Skrevet

Tja, ett forslag er Mathea, eller hva med Cornelia eller Cordelia? Selv skal vi gi vår datter navnet Augusta...

Lykke til med navnevalget!

Skrevet

Ylva er kjempefint, og det klinger jo bra sammen med de andre navnene:)

Andre forslag:

-Iben

-Alida

-Luna

-Eira

-Ronja

-Tuva

-Frøya

Skrevet

Jeg er enig med Gubben din.

Ylva er et nydelig navn. Besteveninna til ene dattera mi heter Ylva

og jeg liker det navnet såå godt:)

Alva og Ada er også fine navn da;)

Skrevet

Vi skal kalle lissfrøkna vår Hedda eller Ingrid. I tillegg synes jeg disse navnene er fine:

- Gyda

- Tuva

- Julie

- Tiril

- Natalie

- Henny

-Nora

Ylva, Alva og Ada er fine navn ja:)

Skrevet

TAkk for flotte svar alle sammen. Er personlig veldig svak for Iben, men det har vi slått fra oss fordi gubben føler det er guttenavn. HAn ville seriøst vurdert det til gutt, og iflg navnelistene kan det gå som både gutte- og jentenavn. Liker det veldig godt. Kjenner jeg liker korte navn og gjerne med Vokal først og a-ending :)

Skrevet

Ylva liker jeg veldig dårlig. Alva og Ada er nydelige da. :)

Skrevet

Skjønner tanken med at Iben kan høres ut som guttenavn, men det er vel Ib som er guttenavnet, er det ikke det da? Jeg selv blander veldig hva som er gutt og jentenavn der hvertfall. Men at Iben er en fint navn er det ingen tvil om.

Jeg liker Alva og Ada bedre enn Ylva, men er en del andre jeg liker enda bedre:

Thea

Emma

Selma

Milla

Cornelia/Kornelia

Nora

Hedda

Ida

Oda

Julia

Skrevet

Hva med Alma?

:)

Skrevet

Oi, no var det bra eg kom inn her... Kjenner berre ei som heiter Ylva, og ho er blanding av border collie og buhund. Så med mindre Ylva har fire bein og hale vil eg fraråda dette namnet. Tenk på stakkaren som må leva med det.

Skrevet

Syntes Wilma er vakkert jeg :)

Skrevet

Ylva og Alma er nydelige navn - og Wilma.

Skrevet

Adele og Alva liker jeg veldig godt, mer blir det Sunniva om det er jente som befinner seg i magen, men det vet vi ikke før h*n er født! ;-)

Lykke til med navnevalg, mange fine og velge mellom! :-)

Skrevet

angelica

magdalena

evelina

Skrevet

josefine, selma , pernille, frida, fillipa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...