Tante Blås Squaw Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Jeg skulle så inderlig gjerne sett disse! The Soundtrack Of Our Lives Eels Fiona Apple
Sol Skippertaksdronning Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Iron Maiden, Judas Priest, Tori Amos, Type 0 Negative (kan bli vrient siden vokalisten døde), Nightwish, Within Temptation..lista er brutalt lang egentlig...:/
stjertløvetann Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Tom Waits! Skulle han noen gang ta turen til Skandinavia er jeg villig til å strekke meg laaaaangt for å få billett!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 AC/DC Metallica Aerosmith Billy Idol Pink Ozzy Guns'n'roses Typisk min flaks at alle disse var i Norge eller sverige i fjor. Fikk baby i februar og kunne ikke akkurat reise langt fra den for å gå på rockekonserter/festivaler med alt som følger med
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Får skikkelig flashback til ungdommen av innlegget ditt, hadde en Type O Negative-periode
Sol Skippertaksdronning Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Hehe, fikk øynene opp for dem på folkehøgskolen, nå er jeg 32 og hører fortsatt på det, reiktignok ikke like ofte da, men innimellom. Masse minner til musikken iallfall
Gjest Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Aretha Franklin ... men det forblir nok en drøm
meg & to små vampyrer Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Prince! Og ja, jeg vet han var i Bergen nylig, men jeg hadde null kroner, null ferie og helt ny jobb...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #13 Skrevet 7. januar 2011 Samme som vampyrene, Prince :-) Og hadde store planer om å komme meg på Michael Jackson en vakker dag, men nå sitter jeg her med postkassa full av skjegg....Note to self: Lev i nuet!
Gjest Tale30 Skrevet 7. januar 2011 #14 Skrevet 7. januar 2011 Ja, tenk at Peter Steele gikk hen og døde! Jeg var på konsert med dem når de akkurat hadde gitt ut Bloody kisses, det var helt rått! Store mannen - han hadde en vinflaske på scenen som så ut som en ølflaske i hendene hans. Også sa han "Remember everybody - be nice to eachother" - med verdens mest buldrende røst. Det var en stor opplevelse
Gjest Tale30 Skrevet 7. januar 2011 #15 Skrevet 7. januar 2011 Tenk at operaen i Oslo takket nei til mannen :/
Gjest Tale30 Skrevet 7. januar 2011 #16 Skrevet 7. januar 2011 Jeg drømmer om å se Jeff Buckley igjen, og Elliot Smith - Men det blir jo ikke mulig..
stjertløvetann Skrevet 7. januar 2011 #17 Skrevet 7. januar 2011 Nei det vil jeg helst ikke tenke på, unge frøken, for da får jeg bare lyst å grine Bastards.
Ranveig R Skrevet 7. januar 2011 #19 Skrevet 7. januar 2011 The Cure Og så gode, gamle Marillion, men sidan dei blei oppløyst i '87 eller kva det no var (dvs. bytta ut vokalisten med ein dust), får eg nøye meg med vokalisten aleine. Skal på Fish-konsert i mars og satsar på at han tar med sangar frå den gamle tida denne gongen og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå