Gå til innhold

Inspirert; hvem drømmer du om å se live? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så inderlig gjerne sett disse!

The Soundtrack Of Our Lives

Eels

Fiona Apple

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iron Maiden, Judas Priest, Tori Amos, Type 0 Negative (kan bli vrient siden vokalisten døde), Nightwish, Within Temptation..lista er brutalt lang egentlig...:/

Skrevet

Tom Waits!

Skulle han noen gang ta turen til Skandinavia er jeg villig til å strekke meg laaaaangt for å få billett! :)

Skrevet

AC/DC

Metallica

Aerosmith

Billy Idol

Pink

Ozzy

Guns'n'roses

Typisk min flaks at alle disse var i Norge eller sverige i fjor. Fikk baby i februar og kunne ikke akkurat reise langt fra den for å gå på rockekonserter/festivaler med alt som følger med

Skrevet

Får skikkelig flashback til ungdommen av innlegget ditt, hadde en Type O Negative-periode :D

Skrevet

Metallica, AHA, Bruce Springsteen.

Skrevet

Hehe, fikk øynene opp for dem på folkehøgskolen, nå er jeg 32 og hører fortsatt på det, reiktignok ikke like ofte da, men innimellom. Masse minner til musikken iallfall :)

Skrevet

Og Pink Floyd og lauren Hill!

Skrevet

Prince! Og ja, jeg vet han var i Bergen nylig, men jeg hadde null kroner, null ferie og helt ny jobb...

Skrevet

Samme som vampyrene, Prince :-)

Og hadde store planer om å komme meg på Michael Jackson en vakker dag, men nå sitter jeg her med postkassa full av skjegg....Note to self: Lev i nuet!

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, tenk at Peter Steele gikk hen og døde!

Jeg var på konsert med dem når de akkurat hadde gitt ut Bloody kisses, det var helt rått! Store mannen - han hadde en vinflaske på scenen som så ut som en ølflaske i hendene hans. Også sa han "Remember everybody - be nice to eachother" - med verdens mest buldrende røst. Det var en stor opplevelse :)

Gjest Tale30
Skrevet

Tenk at operaen i Oslo takket nei til mannen :/

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg drømmer om å se Jeff Buckley igjen, og Elliot Smith - Men det blir jo ikke mulig..

Skrevet

Nei det vil jeg helst ikke tenke på, unge frøken, for da får jeg bare lyst å grine ;)

Bastards.

Skrevet

The Cure

Og så gode, gamle Marillion, men sidan dei blei oppløyst i '87 eller kva det no var (dvs. bytta ut vokalisten med ein dust), får eg nøye meg med vokalisten aleine. Skal på Fish-konsert i mars og satsar på at han tar med sangar frå den gamle tida denne gongen og :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...