Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Den siste uka har jeg måtte løpe på do maaaange gangen i løpet av dagen. Med en gang jeg er ferdig så må jeg tisse igjen. Det svir ikke eller noe. har også hatt litt løs mage og vært litt opplåst den siste uka. Noe som vet hva dette kan komme av?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Du kan faktsik ha det som eneste symptom ved UVI, det fant jeg ut da jeg hadde dratt på meg dobbel nyrebekkenbetennelse... Altså litt for sent med andre ord...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 hm. jeg hadde UVI ganske ofte da jeg var yngre, og da svei det alltid. Så syns det er litt rart at jeg ikke skulle gjøre det nå. Og jeg hadde aldri løs mage ved siden av. Men hvis det ikke gir seg snart så får jeg vel sjekke det hos legen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Kjenner meg så igjen HI. Sliter så mye med uvi, så jeg har kjøpt tester til å ha hjemme så jeg slipper å fly ti legen hvis det ikke er noe. men nå, ingen utslag. Hadde ganske løs mage de to siste dagene, ikke idag. Så nå klarer jeg å innbille meg at jeg er gravid... (er prøver) Men det er fortsatt 9 dager til mensen, så er nok ikke noe som er stort nok til å presse på blære der inne enda, hehe. Men, som hun over sier så er det du har typiske symptomer på uvi, derfor jeg testet meg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 anonym 19.41: jeg er også prøver, så jeg har jo også tenkt tanken. Hyppig vannlating kan faktisk være et ganske tidlig symptom på graviditet. P.g.a hormonene eller noe slikt. Jeg skal ha mensen nå i helga. Så det blir spennende da. hehe. Hvis jeg ikke er gravid så får jeg tusle en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Godt det er flere soom tenker som meg da Krysser fingrene for at du er gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå