Gå til innhold

Bivirkninger på angrepillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en utrolig kjekk fyr og har gjort det en stund, vi har ikke hatt sex men i går klarte vi ikke holde oss. Han var bare inni en liten stund og fikk ikke utløsning, men i dag har jeg aaaangst for at det likevel kom noe.

Har ikke gått på noe prevensjon siste siden jeg ikke har hatt sex, så nå får jeg sette inn en spiral;)

Har kjøpt angrepille, har aldri tatt det før og vegrer meg. Reagerer på hormonelle preperater med nedstemthet, kviser, kvalme osv.

Dere som har tatt angrepillen, fikk dere noen bivirkninger? Er redd jeg skal blø i hel eller noe dramatisk:/

Meen, ønsker absolutt ikke å bli gravid nå så må bare få skylt den ned!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bivirkning for min del: et perfekt barn.

Kan du ikke bare sørge for å ha kondomer på lur? Eller hvorfor har ikke han? Hørtes skummelt ut å være så nøden og ikke ha beskyttelse i hus!

Skrevet

I know, men høres ut som du har vært der selv:)

Skrevet

Jeg trenger en exorsist når jeg tar den. Men er tilbake til normalen etter mensen.

Skrevet

Jeg var så dritkvalm, at jeg lå på badegulvet og kasta opp. Mye verre enn ved noen graviditet. Så kasta jeg opp, og det var fare for at tabeletten ikke funka.

Skrevet

her ble bivirkninga kul på magen, og en veldig blid liten gutt :)

Skrevet

Jeg reagerer veldig på p-piller, men de gangene jeg har måttet ta angrepille har jeg ikke merka noe særlig faktisk. Eneste var at syklusen ble påvirka, enten kom mensen for tidlig eller for seint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...