Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Høres sikkert rart ut, men er så glad for at jeg endelig har fått ut fingeren og gjort noe med nesegrevet. Tupp er blitt mindre, kortere og neserygg er høvlet! Ser allerede at jeg har fått en ny nese som passer mitt ansikt! Gleder meg til "gips" skal av om noen dager! Måtte bare få det ut :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer! Venninnen min har gjort det samme, hun var fortsatt seg selv, bare en enda penere versjon:) Ikke klø eller dra i gipsen for å se, nesa skal du se hver dag resten av livet;)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Gratulerer! Er ikke generelt fan av skjønnhetsoperasjoner når det gjelder ting som fettsuging fordi man ikke gidder å trene eller brystoperasjon fordi man vil se ut som en bimbo (satt meget på spissen, vet dette ikke gjelder alle), men neseoperasjoner har jeg alltid hatt forståelse for. Det er jo det eneste man kan gjøre (les: den kan ikke trenes/slankes vekk) og den sitter midt i fjeset, og har derfor mye å si for selvtilliten. Min venninne gjorde dette for noen år siden, og det har gitt henne det yndige og vakre ansiktet hun egentlig alltid har hatt. Dessverre var ikke operasjonen 100% vellykket da hun fikk en bitteliten kul på den ene siden, men denne er nesten ikke synlig og bare et sjarmerende trekk. Hun er bare kjempesøt og så fornøyd etter årevis med komplekser. Gratulerer igjen, og lykke til med resultatet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 19.07 Takk for det! Så flott å høre at venninnen din ble flott! Skal prøve å ikke dra i gipsen, hehe! God fredagskveld! HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 19.08: Takk for det :-) Helt enig med deg at det er ikke bare å legge seg under kniven, men med nesa er det jo som du nevner ikke noe valg! Så flott å høre at venninnen din er fornøyd! Har forstått det slik at det er ganske vanskelig å få det 100% perfekt, men ofte så skal det ikke så mye til før uttrykket i ansiktet blir mildere! Ha en flott fredagskveld! HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Heldigen! Hater å se ansiktet mitt i profil pga nasen. Kan jeg spør om hvor mye du betalte for det?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 19.43 Ja, det føles godt nå, da jeg har tenkt på det i 15 år! Jeg betalte kr. 35 800,- PS: Du kan jo ta en konsultasjon for å sjekke hva slags utganspunkt du har og hva du evt. kan forvente av resultat. Det er viktig å finne en som er erfaren i neseoperasjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå